
Lidl Belux kiest iO als digitale partner
Lidl Belux (België en Luxemburg) heeft na een korte en intensieve pitch iO verkozen als partner voor de digitale marketing en campaigning.
iO heeft als opdracht de digitale aanwezigheid van Lidl te versterken in België en Luxemburg.
Elke De Vuyst, Head of Marketing, Lidl België & Luxemburg: “Tijdens het pitchproces werd duidelijk dat iO een (h)echt team is van digital experts, met ieder hun eigen specifieke achtergrond en ervaring.
iO heeft doorheen het hele traject steeds aandachtig geluisterd naar ons en onze noden, gerichte vragen gesteld, en hun inzichten met ons gedeeld. Vanuit een verregaande expertise, maar vooral ook met veel goesting en ambitie om Lidl mee te helpen groeien.” -
Groei
Pieter Janssens, CEO van iO: "Lidl heeft – net als wij – de gezonde ambitie om te groeien via zijn digitale kanalen en zet zijn klanten daarbij centraal. Wij zijn alvast enthousiast over de samenwerking en kijken ernaar uit om de winkelketen als vaste partner op alle vlakken te ondersteunen.. Met onze digital-first visie, ons blended expert team en onze retailervaring zijn we klaar om de Lidl-klanten een steeds betere digitale ervaring aan te bieden. Ons credo is niet voor niets Experience is everything."
De pitch werd begeleid door PitchPoint.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] iO zoekt een Marketing Analytics Engineer
[Vacatures] iO zoekt een SEO Specialist
[Vacatures] iO zoekt een Senior SEO Specialist
iO organiseert webinars over AI en digitale weerbaarheid
[Vacatures] iO zoekt een Digital Data&Analytics Consultant
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DEPT en Bol werken samen aan back to school-campagne
Schwarzenegger en Moeller samen in Parkside-campagne
Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL
Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland
GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong