Léonie Koning Global Commercial Director van DVJ Insights

Op de 1 na laatste dag van het jaar 1 van de grootste transfers van het jaar! Léonie Koning is per 1 januari 2025 Global Commercial Director van DVJ Insights, actief in marktonderzoek en analyse en gespecialiseerd in het bevorderen van merkgroei.

Léonie Koning is voormalig CEO van mediabureau Initiative Nederland en President van Initiative EMEA. Met ruime ervaring in het leiden van internationale projecten en het stimuleren van groei binnen organisaties, brengt zij een schat aan expertise mee naar het marktonderzoeksbureau.

DVJ Insights, dat voor de zevende keer op rij de FD Gazellen Award in ontvangst mocht nemen, blijft bouwen aan zijn internationale ambities. Het bureau richt zich op verdere integratie van wereldwijde activiteiten en het versterken van klantrelaties.

Focus op innovatie

Léonie Koning: “Ik zocht voor mijn volgende uitdaging een organisatie met een ondernemende geest en een sterke focus op kwaliteit en innovatie. Vanaf ons eerste gesprek wist ik dat DVJ Insights de perfecte match was. Met veel enthousiasme ga ik bij DVJ Insights starten als Global Commercial Director om zo bij te kunnen dragen aan de groeiambities, zowel nationaal als internationaal."

Marieke van Echtelt, Global Managing Director bij DVJ Insights: “We zijn verheugd Léonie in ons team te verwelkomen. Haar ervaring in het leiden van succesvolle teams en bedrijven sluit naadloos aan bij onze toekomstvisie. Haar toevoeging aan ons managementteam zal onze mondiale strategie verder versterken en onze internationale connecties uitbreiden, terwijl we blijven streven naar het leveren van uitzonderlijke waarde aan onze klanten wereldwijd.”

www.dvj-insights.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië

16-09-2025 | 12:14:00
Spenderlog vervangt traditionele onderzoeksmethoden waarbij consumenten zelf hun aankopen moesten rapporteren.

Stefan Bliekendaal Global Director Research & Excellence DVJ Insights

04-09-2025 | 10:37:00
Met deze benoeming wil het bureau zijn internationale onderzoekspositie verder versterken.

Cathelijn te Koppele start bij DVJ Insights

28-08-2025 | 10:15:00
Met een achtergrond in neurowetenschappen en zeven jaar ervaring bij onderzoeksbureau Validators brengt zij onderzoekskennis én een commerciële blik mee

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies

23-06-2025 | 00:15:00
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.