KiKa kiest voor M2|OC

Stichting Kinderen Kankervrij heeft M2|OC gekozen als mediabureau. M2|OC is verantwoordelijk voor de off- en online mediastrategie, -planning en -inkoop.

Laat kinderdromen uitkomen

Op 17 juli is de campagne Laat kinderdromen uitkomen live gegaan, met als doel mensen aanzetten om in actie te komen voor het realiseren van de missie van KiKa: 100 procent van de kinderen met kanker genezen.

Jakolien van Eijk, Directeur KiKa: "M2|OC heeft een slimme mediastrategie ontwikkeld, waarbij kanalen optimaal op elkaar zijn afgestemd om een zo groot mogelijk effect te realiseren onder de verschillende doelgroepen van KiKa. We hebben een heel goeie klik met het team, dat met veel kennis en enthousiasme voor ons aan de slag is gegaan.

Frank Bitter, CEO M2|OC: "We zijn enorm gemotiveerd om met KiKa samen te werken en gaan er alles aan doen om te helpen hun inspirerende ambities waar te maken. We geloven dat we nog veel meer mensen kunnen mobiliseren om hun bijdrage te leveren. Dat kunnen we bereiken door heel Nederland te laten zien en voelen waar KiKa voor staat en hoe mensen in actie kunnen komen."

De eerste merkcampagne van KiKa in 20 jaar tijd is te zien en horen op tv, online video, radio, social media en (digital) out-of-home.

www.kika.nl

www.m2oc.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.