
Kaliber ontwikkelt wervingscampagne voor VodafoneZiggo
VodafoneZiggo zoekt actief naar medewerkers van elk opleidingsniveau en alle leeftijdscategorieën. Maar hoe zorg je ervoor dat je boodschap blijft hangen? Hiervoor werd met creatief bureau Kaliber een campagne gebouwd rond 90’s hit No Limit, van 2 Unlimited. Producer Bas Bron (De Jeugd van Tegenwoordig) bewerkte het nummer voor de campagne.
De regel Let me hear you say Yeah heeft een eigen rol binnen de campagne. De doelgroep wordt ermee aangespoord om Ja te zeggen tegen een baan bij het telecombedrijf.
De video draait om de verschillende werkgebieden bij het bedrijf. Vrijwel alle acteurs, inclusief de hoofdrolspeler, zijn echt medewerkers van VodafoneZiggo. Een aantal medewerkers in de clip vertelt op de careers website van VodafoneZiggo meer over hun drijfveren en ontwikkelingspad.
De campagne loopt in ieder geval door tot in 2024 en heeft geen einddatum. VodafoneZiggo zet in op audio (radio en Spotify), online en social media.
Credits:
VodafoneZiggo: Marco Leijenhorst, Ruth Ruigrok, Miranda Brandwijk, Quinte Martens, Eva Huijgen, Kübra Pampal, Fleur Ongering | Strategie & Creatie: Kaliber Interactive, Desmond & Demian, Suzanne Kats | Productie: Studio Studio, Cris & Jef, PostOffice, Shepherd & Fox
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking
Kaliber ontwikkelt digitaal carrièreplatform Team EIFFEL
La Trappe en Kaliber lanceren 0.0-campagne
Kaliber en BNNVARA ontwikkelen merkcampagne: Programma’s maken die binnenkomen
Kaliber ontwikkelt wervingscampagne Jumbo
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen