Kaliber ontwikkelt digitaal carrièreplatform Team EIFFEL

Kaliber heeft in samenwerking met Team EIFFEL een digitaal carrièreplatform gelanceerd: careers.teameiffel.nl. Het platform biedt niet alleen vacatures en achtergrondinformatie, maar introduceert ook de AI Career Coach voor persoonlijk carrièreadvies.

Loopbaanbegeleiding

Team EIFFEL, met meer dan 3500 experts in diverse vakgebieden, bundelt haar labels nu op één platform. Naast vacatures en carrièrekansen helpt de AI Career Coach bezoekers anoniem met op maat gemaakte loopbaaninzichten. Dit AI-model is specifiek getraind op de expertise en tone of voice van Team EIFFEL.

Martin Stiemer, Business Director bij Kaliber: "Het vraagstuk van onze opdrachtgever staat centraal. We combineren strategie, creativiteit en technologie om oplossingen te bieden. Samen met Team EIFFEL realiseren we een toekomstbestendig platform dat ontwikkeling en groei stimuleert."

Toekomstige uitbreiding

De lancering van het platform markeert de start van een bredere samenwerking tussen Team EIFFEL en Kaliber. In de komende maanden volgen meer digitale innovaties, waaronder een Business Hub die de integrale dienstverlening van Team EIFFEL samenbrengt.

Credits:

Team EIFFEL, onder andere Doortje Kok, Leontine van der Blom, Marco Dalmeijer, Tristan Kleiss, Jelmer de Zwart en Peter Hendriks | Strategie, design, copy, creatie en development door Kaliber

Lees ook:

Kaliber en KLM lanceren Always Aim Higher als werkgeversmerk

18-06-2025 | 14:25:31
Met deze strategie richt de luchtvaartmaatschappij zich op nieuwsgierige professionals die vooruit willen en bijdragen aan de toekomst van de luchtvaart.

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

La Trappe en Kaliber lanceren 0.0-campagne

16-01-2025 | 10:53:00
La Trappe en Kaliber introduceren de 0.0-campagne: de wonderen zijn de wereld nog niet uit

Kaliber en BNNVARA ontwikkelen merkcampagne: Programma’s maken die binnenkomen

11-11-2024 | 11:55:00
Met de boodschap Programma’s maken die binnenkomen laat de omroep zien wat programma’s als Boerderij van Dorst, Over Mijn Lijk en Je Zal Het Maar Hebben met je doen als kijker. In je hoofd én in je hart.

Kaliber ontwikkelt wervingscampagne Jumbo

22-10-2024 | 14:29:07
De wervingscampagne van Jumbo zet de nadruk op de ontwikkeling van vaardigheden bij jongeren die een bijbaan zoeken.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.