JOE, Kink, NPO Sterren NL en NPO Campus te beluisteren bij VodafoneZiggo

VodafoneZiggo heeft de radiozenders Kink, JOE, NPO Campus, NPO Sterren NL, Qmusic Foute Uur, Qmusic Top 40, Qmusic Nederlandstalig, Qmusic Summer / Christmas en Qmusic 90’s & 00’s toegevoegd aan zijn radiopakket voor zijn 3,5 miljoen vaste huishoudens die het bedient.

JOE zendt sinds 1 september 2023 uit via een landelijk FM- en DAB+-kavel alsmede online; de radiozender bestaat in Nederland sinds 1 april 2019 (online) en sinds mei 2022 ook via DAB+.

JOE richt zich op muziek uit de jaren '70, '80 en '90.

Kink

Kink zendt sinds 23 januari 2024 uit in de Randstad op FM. Kink bestaat sinds 2019 online en via DAB+.Kink richt zich vooral op alternatieve rockmuziek.

NPO Campus en NPO Sterren NL

NPO Sterren NL bestaat sinds 2010 en is zowel online als via DAB+ te beluisteren. Deze gepresenteerde zender is met vooral met Nederlandstalige muziek actief en wordt door AVROTROS gemaakt. NPO Campus Radio is de opleidingszender van de NPO die in januari 2024 de plek overname van NPO KX en naast online, ook via DAB+ uitzendt.

KPN

Of en op welke moment Kink en JOE ook via KPN beschikbaar zullen komen, is niet bekend.

www.dpgmediagroup.com

www.joe.nl

www.kink.nl

www.npo.nl

www.vodafoneziggo.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Sky Radio The Christmas Station tot kerst te horen in Albert Heijn

06-12-2025 | 06:45:00
Vanaf 6 december tot aan kerst is Sky Radio The Christmas Station in alle winkels van Albert Heijn te horen

NMO Luistercijfers november 2025: Qmusic marktleider in alle doelgroepen

04-12-2025 | 19:16:00
Marketing Report heeft de november 2025-maandcijfers verkregen uit het NMO Luisteronderzoek. Hieruit blijkt dat Qmusic bij alle doelgroepen de best beluisterde radiozender is

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.

Sky Radio van feel good naar greatest hits

02-12-2025 | 01:15:00
Sky Radio zal zich vanaf begin 2026 voortaan focussen op greatest hits. Dit maakte Talpa Network tijdens het Talpa Media-evenement Connecting the Dots (voor adverteerders) bekend


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.