Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie. Na eerdere edities in Haarlem en Eindhoven staat de scanner de komende weken opnieuw op drukbezochte locaties, waaronder het Cityplaza in Nieuwegein.

De activatie speelt in op het drukke leven van de doelgroep. De supersmoothies zijn volgens innocent een makkelijke manier om tussen werk, gezin en afspraken door een gezonde keuze te maken.

Hoe werkt de superscanner?

De uitvoering van de scanner is verzorgd door Harder Better Stronger. Zodra iemand de scanner instapt, volgt een korte analyse. Daarna licht de halo op in mandarijnoranje, kiwigroen of aardbeirood. Bezoekers krijgen niet alleen een kleurrijke foto, maar ook de super smoothie die volgens de scanner het beste bij hen past.

Dagmar Meijer, brandmanager Nederland bij innocent drinks: "Deze zomer hebben we onze innocent superscanner ingezet om onze super smoothies op een opvallende innocent manier onder de aandacht te brengen en onze drinkers wat extra goeds mee te geven. De reacties waren zó enthousiast, dat we besloten hebben om de scanner nog twee keer in te zetten."

Enthousiasme over activatie

De superscanner is geplaatst op plekken waar veel mensen langskomen, zoals stationspleinen en winkelgebieden.

Coen Zuijdervliet, creatief directeur bij DCVF: "We hebben heel veel plezier gehad bij het ontwikkelen van deze activatie. En mensen vinden het echt heel leuk om door de scanner te gaan. Goed dus dat deze vaker wordt ingezet."

www.dcvf.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DCVF richt eigen AI-team en adviesraad op

11-11-2025 | 14:13:36
Met een duidelijke structuur, eigen ontwikkelteams en eerste agents in de praktijk wil het bureau processen efficiënter maken

Sanne Demir en Jorine Idzinga: DCVF kiest eigen pad in creatie en technologie

11-11-2025 | 13:39:00
In gesprek met Peter Wybenga leggen zij uit hoe technologie, procesmanagement en creatieve input leiden tot efficiëntere en effectievere campagnes.

Coen Zuijdervliet: Jerome Kuijken heeft een punt

05-11-2025 | 10:24:00
Toen ik Jerome’s stuk las, dacht ik meteen: ja, precies dit. We zijn zó goed geworden in het relativeren van ons eigen vak

DCVF en Schiphol Media inspireren met Travel Retail Event

03-11-2025 | 12:03:00
De tweede editie van het Travel Retail Event vond plaats in Move Amsterdam. DCVF en Schiphol Media brachten professionals uit marketing, retail en luchtvaart samen

Sanne Demir: Ons brein werkt ons soms flink tegen

28-10-2025 | 11:09:30
In recent onderzoek van Mediatest werd een zorgwekkend beeld opnieuw bevestigd: jongeren werken meer uren, maar sparen lukt nauwelijks
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.