 
 
In memoriam Ton Boom
Ton Boom is overleden. Niet veel mensen in ons vak zullen deze oud-medewerker van Nederlands MediaNetwerk en later Marketing Report hebben gekend.
Maar die mensen die hem kenden, zullen vertellen dat het een markante man was.
Ton was redacteur en social media manager. Hij deed zijn werk op de achtergrond - je zag hem nooit bij congressen, op feestjes of bij awardshows.
Ton begon zijn carrière bij Marketing Report ietwat atypisch na zijn 65ste en zou tot na zijn 70ste bij Marketing Report betrokken blijven.
Daarnaast was hij een belangrijk adviseur in de beginjaren, toen ik nog vaak geen idee had wat te doen.
Mooi moment om te vertellen dat het jaar dat ik columnist was bij Panorama, ik al mijn columns schreef samen met Ton.
Hij was een begenadigd stylist die de columns een ziel gaf en van een glimlach een schaterlach maakte.
Maar bovenal was Ton mijn vriend.
Ik mis hem.
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Klaar Bavinck Group Director of Content Matter
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
Sapje en Stukadoorsclub kiezen voor Yace Media
Bregje van Iperen: Familie-influencers maken impact voor merken
Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Volg Marketing Report op LinkedIn!
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv
Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear
ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning
DJI werft vakmensen voor rol als arbeidsbegeleider
Sunny Cars verhoogt merkbekendheid +22 procent met verhalen
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt
 
	 
	