In memoriam Ton Boom
Ton Boom is overleden. Niet veel mensen in ons vak zullen deze oud-medewerker van Nederlands MediaNetwerk en later Marketing Report hebben gekend.
Maar die mensen die hem kenden, zullen vertellen dat het een markante man was.
Ton was redacteur en social media manager. Hij deed zijn werk op de achtergrond - je zag hem nooit bij congressen, op feestjes of bij awardshows.
Ton begon zijn carrière bij Marketing Report ietwat atypisch na zijn 65ste en zou tot na zijn 70ste bij Marketing Report betrokken blijven.
Daarnaast was hij een belangrijk adviseur in de beginjaren, toen ik nog vaak geen idee had wat te doen.
Mooi moment om te vertellen dat het jaar dat ik columnist was bij Panorama, ik al mijn columns schreef samen met Ton.
Hij was een begenadigd stylist die de columns een ziel gaf en van een glimlach een schaterlach maakte.
Maar bovenal was Ton mijn vriend.
Ik mis hem.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
VML presenteert algoritme-first playbook voor holiday-sales
Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem
AndAgencyAmsterdam Influencer Agency van het Jaar 2025
Joey Boeters: Met humor maak je communicatie effectiever
Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Brand Manager
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Senior Creator Manager bij SPIL NEWS
KVK en N=5 geven twijfels ondernemers hoofdrol
[Vacatures] Ever Ready zoekt een Community Marketeer
DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt