Home, Havas Play en JBL organiseren JBL Tour One Experience

Van 7 tot en met 9 november verandert JBL samen met Home en Havas Play het pand aan Rokin 102 in Amsterdam in een plek waar muziek centraal staat. Tijdens de JBL Tour One Experience ontdekken bezoekers de JBL Tour ONE M3 via verschillende luisterzones, audio-experimenten en live-optredens.

Het evenement biedt muziekliefhebbers de kans om geluid op een nieuwe manier te ervaren: niet alleen luisteren, maar voelen.

Intieme optredens van LUNA en CHO

Het programma bevat twee exclusieve Front Row Sessions met LUNA en CHO, waarin artiest en publiek elkaar letterlijk dichtbij komen. Op zaterdag 8 november om 10.00 uur opent LUNA (Luna van Kampen) het weekend. De zangeres werd bekend met haar Nederlandse versie van Birds Of A Feather van Billie Eilish, die miljoenen streams behaalde. Tijdens haar optreden brengt ze haar muziek in een persoonlijke setting.

Op zondag 9 november om 10.00 uur treedt CHO (Giovanni Rustenberg) op. De Amsterdamse rapper, die onlangs de Ziggo Dome uitverkocht met zijn Diamant uit Bijlmer-show, brengt een ingetogen sessie waarin zijn stem en teksten centraal staan.

Meer dan een pop-up

Naast de optredens kunnen bezoekers verschillende luisterervaringen ontdekken waar muziek, technologie en creativiteit samenkomen. Kunstenaar Saša Ostoja maakt ter plekke persoonlijke illustraties, geïnspireerd op de muziek van bezoekers. Daarnaast zijn er 15 verborgen golden records te vinden, goed voor twee VIP-tickets voor het concert van Benson Boone op 11 november in de Ziggo Dome.

Davide Cocchiara, Creative Director van Home Agency: "Met de JBL Tour One Experience wilden we meer creëren dan alleen een pop-up. We hebben een wereld gebouwd waarin geluid iets wordt dat je kunt voelen. Elk detail, van de live-optredens tot de luisterzones, is ontworpen om mensen dichter bij artiesten en muziek te brengen."

Praktische informatie

JBL Tour One Experience
Rokin 102, Amsterdam

Openingstijden:
Vrijdag 7 november: 12.00 – 17.00 uur
Zaterdag 8 november: 11.00 – 17.00 uur
Zondag 9 november: 11.00 – 17.00 uur

Front Row Sessions:
LUNA: zaterdag 8 november om 10.00 uur
CHO: zondag 9 november om 10.00 uur

De toegang is gratis, maar het aantal plaatsen voor de Front Row Sessions is beperkt.

Credits:

Agency: Home Agency & Havas Play | Productie: Nimu Agency | Influencer & artist partnerships: Combo


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Blend en Home maken campagne voor Rookvrije Generatie

24-06-2025 | 16:08:54
De Rookvrije Generatie start een campagne waarin wordt ingezet op bewustwording rond de snelle opmars van nicotineproducten onder jongeren.

Sectorbreed onderzoek naar DE&I officieel van start

07-02-2025 | 08:00:00
Het onderzoek, dat drie weken duurt, heeft als doel diepgaand inzicht te verkrijgen in de mate waarin diversiteit en inclusie een rol speelt in zowel personeelsbeleid als campagne ontwikkeling binnen de sector.

Jorn Dost, Noa Meihuizen, Oscar von Ende en Sara Taha naar Home

12-09-2024 | 11:01:00
Deze maand zijn vier medewerkers gestart bij Home, allen op de afdeling creatie. 

Zeekr Europe kiest Home als social media-partner

15-02-2024 | 11:45:00
Het creatief bureau wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de social media strategie bij de introductie van het elektrische automerk in Europa
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.