HIBOU breidt klantenbestand uit met TIAS, Normec, iwell en SVn

Het Amsterdamse PR-bureau HIBOU heeft vier klanten aan haar portfolio toegevoegd: TIAS, Normec, iwell en SVn. Het betekent dat de groei van HIBOU doorzet, nadat het eerder dit jaar onder andere communicatiebureau Contenture overnam.

Voor TIAS School for Business and Society, start HIBOU met onderzoek en het opzetten van een datagedreven PR-strategie. Normec, een Nederlands bedrijf dat actief is in testen, inspecteren, certificeren en compliance en kortgeleden werd gewaardeerd op ruim twee miljard euro, gaat met hulp van HIBOU werken aan het vergroten van hun naamsbekendheid. Voor iwell, dat actief is in de energiesector, en Stimuleringsfonds Volkshuisvesting (SVn) zal HIBOU in eerste instantie PR-werkzaamheden verrichten.

Sandra Hofstede, managing director van HIBOU: “Dat deze organisaties hun vertrouwen uitspreken in onze datagedreven manier van werken is mooi en voor ons een bewijs dat onze visie aanslaat. Voor alle vier organisaties hebben we al mooie successen gerealiseerd. Wat daarbij helpt is dat ze allemaal een onderscheidende visie en lef hebben, wat hen in hun sector laat uitspringen.

www.hibou.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Drukbedrijf: verpakkingen worden marketinginstrument

03-12-2025 | 10:07:00
Steeds meer bedrijven investeren in gepersonaliseerd inpakmateriaal, variërend van lint en stickers tot bedrukte dozen en speciaal ontworpen papier

Dentsu Creative Amsterdam lanceert DC PR

02-12-2025 | 12:00:00
Met de lancering speelt het bureau in op een groeiende behoefte in de markt, waar merken niet alleen gezien, maar ook vertrouwd willen worden.

Uber biedt rondrit tijdens Amsterdam Light Festival

26-11-2025 | 09:44:00
De samenwerking tussen Uber en het festival biedt een alternatief perspectief op de Amsterdamse grachten.

Waarom marketingafdelingen vastlopen in digitale transformatie

24-11-2025 | 16:40:00
Veel marketingteams willen vooruit, maar blijven hangen in dezelfde patronen.

Newslab wint GOUD bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

20-11-2025 | 14:37:00
Lilyland: Het eerste foodtruckfestival voor honden


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Persuade en Hoogvliet lanceren vriendelijk merkconcept

04-12-2025 | 16:19:05
Met een vernieuwde merkstrategie en campagne laat de keten zien dat lage prijzen en een prettige winkelervaring goed samengaan.

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

RA*W opent inschrijving Cannes Summer Course 2026

04-12-2025 | 13:00:00
De organisatie wil jonge creatieven meer tijd geven om met hun bureau het gesprek aan te gaan over deelname en de benodigde investering.

Cheil Benelux ontwikkelt campagne voor de Pijp

04-12-2025 | 09:54:06
De BIZ’en van het gebied wilden die diversiteit zichtbaar maken in een outdoor campagne die de veelzijdigheid van de wijk benadrukt.

Giesbers ontwikkelt kerstservice BoodschAPPEN

04-12-2025 | 08:47:57
Boodschappen.nl introduceert tijdens de kerstdagen een WhatsApp-service waarmee consumenten direct hulp krijgen bij kookproblemen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.