
Herlancering en landelijke campagne Lazy Vegan
Vanaf nu zijn de kant-en-klare plantaardige diepvriesmaaltijden van Lazy Vegan bij alle grote Nederlandse supermarkten verkrijgbaar. Dat wordt gevierd met een re-branding en landelijke reclamecampagne, gemaakt door onder andere Ceci n’est pas un bureau en TAMBR.
Good life, the easy way
Voor de re-branding zijn hun logo, slogan, website, en verpakkingen in een nieuw jasje gestoken. Ook komt het merk met een mascotte: Vinnie. Voor de mascotte werd gezocht naar een symbool voor de laziness van een Lazy Vegan. Dit werd gevonden in een sympathieke luiaard. Maar niet zomaar een luiaard. Vinnie, een knipoog naar oprichter Vincent Bosgraaf, combineert een laid-back leven met actie en avontuur. Of hij nu chillt op zijn surfplank, yoga beoefent of de vetste grooves draait op zijn dj-set, Vinnie laat zien hoe je tijd maakt voor wat écht belangrijk is. Zijn motto? Good life, the easy way.
De Lazy Vegan-maaltijden zijn verkrijgbaar bij alle grote supermarkten in Nederland, waaronder Albert Heijn, Jumbo, Dirk, Plus, Picnic, Coop en Flink. Deze stap markeert een nieuwe fase voor de Amsterdamse scale-up, die plantaardig eten toegankelijker wil maken en tegelijkertijd wil bijdragen aan een betere wereld.
Credits:
Sikko Gerkema van Ceci n’est pas un bureau als Creative Director/Copy | Kim Kamperman van De Ontwerpschuur als Creative Director/Design | Kevin Johnson van Brandglow als Merk Strateeg | Volstok als Animation Agency | Tambr als Sound Agency | Milouska Meulens als voice over | Shopnotch als website-agency | MBuy als Media Bureau.
Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Media Buyer
Countdown to Cannes - Emily Oostveen, Crip
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA
Gepubliceerd door: Laura Heerlien