Hearst Netherlands wint zilveren MERCUR met Harper’s Bazaar

Op dinsdagavond 19 november 2024 vond in Theater Amsterdam de 25e uitreiking van de Mercurs plaats, de prijzen voor de Nederlandse magazine mediabranche. Hearst Netherlands won met Harper’s Bazaar de Zilveren Mercur in de categorie Magazine Mediamerk. Daarnaast waren er nominaties voor ELLE en Quote.

Harper’s Bazaar ontving de Zilveren Mercur voor haar prestaties in de categorie Magazine Mediamerk van het Jaar. Het merk is tien jaar actief in Nederland en heeft een multichannel strategie ontwikkeld, waarbij ook evenementen zoals de jaarlijkse Women of the Year Awards en de Harper’s Bazaar Business Club worden georganiseerd. In 2024 voegde het merk een Art & Interior Special toe, die werd gelanceerd tijdens de Milan Design Week en later opnieuw werd uitgebracht in verband met grote kunstbeurzen in Parijs. Daarnaast is er een digitaal platform met bijbehorende app, en opende Harper’s Bazaar een ruimte in Hotel de L’Europe in Amsterdam.

De jury over Harper’s Bazaar: "Harper’s Bazaar is het iconische merk dat vrouwen groot laat dromen en laat zien dat je daarmee in content, in zakelijke samenwerkingen, met creatieven, adverteerders én met een businessclub een geweldig en smaakvol verdienmodel creëert."

Miluska van ‘t Lam, hoofdredacteur Harper’s Bazaar: "Ik ben ontzettend trots op wat we met het team voor elkaar hebben gekregen afgelopen jaar. Deze prijs is de kroon op ons werk. Ik ben heel blij met de erkenning van de Mercurs. We gaan nu zeker niet achteroverleunen. Als vooruitstrevend mediamaker wil je blijven innoveren. Pionieren zit in ons DNA en de voortdurende honger naar ontwikkeling en impact maken, past ook helemaal bij Bazaar."

Naast Harper’s Bazaar was Hearst Netherlands dit jaar ook genomineerd voor het beste redactieteam van het jaar met ELLE onder leiding van hoofdredacteur Anke de Jong en voor BeLOFte van het jaar voor Quote-redacteur Lotte Verheul.

Fotocredits: Remy Sapuletej

www.harpersbazaar.com/nl

www.hearst.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Cameranu sponsor van National Geographic Fotowedstrijd 2025

10-11-2025 | 15:57:00
Cameranu en National Geographic kondigen een samenwerking aan met als doel natuurliefhebbers te inspireren

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest

10-11-2025 | 08:28:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Eindredacteur (crossmediaal) bij Quest

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Vormgever bij Quest

10-11-2025 | 08:06:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Vormgever bij Quest

Kelly Staa: Cosmopolitan is een merk voor en door Gen Z

04-11-2025 | 10:50:00
In gesprek met Bas Vlugt vertelt ze hoe het merk zich heeft ontwikkeld van een traditioneel tijdschrift naar een dynamisch, multimediaal platform

Emma Vloeimans hoofdredacteur ELLE Nederland

28-10-2025 | 15:53:31
Zij volgt Anke de Jong op, die het merk sinds september 2021 heeft geleid.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE scherpt merkpositie PLUS aan met pay-off

12-11-2025 | 10:14:01
De centrale belofte is dat de formule in 440 winkels dagelijks lokaal het verschil wil maken door net dat beetje extra te doen.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Campagnecoördinator Audio & Radio

12-11-2025 | 09:42:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Campagnecoördinator Audio & Radio - Amsterdam

[Vacatures] LEQUAL zoekt een Client Lead

12-11-2025 | 08:01:00
LEQUAL is per direct op zoek naar Client Lead

Natwerk en ARTIS lanceren DONKER IN ARTIS!

11-11-2025 | 11:54:00
Terwijl Amsterdam oplicht in feestverlichting, kiest ARTIS bewust voor duisternis.

Krasloten en Ambassadors realiseren AI-gedreven campagne

11-11-2025 | 11:28:55
Krasloten lanceert de campagne rondom de jaarlijkse Decemberkalender, die grotendeels is ontwikkeld met behulp van Artificial Intelligence.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.