Hé wat leuk! Een bericht van... Helene van Santen

What a year! 2023 was op professioneel vlak een schitterend en vooral heel druk jaar, want als ik zo terugkijk op de beste foto’s kan ik bijna niet geloven dat mijn team en ik dit allemaal in één jaar hebben gedaan…

We gaven het weekblad een ‘retouch’, inclusief nieuw logo, gingen internationaal met een gasthoofdredacteurschap van het literaire duo Nicci French en vierden het 85-jarig jubileum van Margriet. Dat deden we met een groot feest waarop we ondermeer de winnaars van onze 60 boven 60-lijst bekend maakten (onder meer Hedy d’Ancona, Janny Van der Heijden, Karin Bloemen en Angela Maas). Voor het jubileum gaf ik interviews bij verschillende media, zoals Radio M in Utrecht. Ter ere van het jubileum kreeg ik zelf de grootste eer op aarde: ik werd ‘verduckt’ cq een personage in Donald Duck.

Nóg zo’n grote eer: Margriet werd uitgeroepen tot Cross Media Merk van het Jaar! Verder stond 2023 vooral in het teken van samenwerking. Van onze maandelijkse bijdrage bij Koffietijd (dat helaas dit jaar van de buis werd gehaald) tot het organiseren van het Verkiezingscafé met zusterbladen Libelle, Flair en Nouveau. En last but not least: dit jaar organiseerde Margriet dé Winterfair voor het eerst samen met Libelle; met bijna 72.000 bezoekers een groot succes. Voor de opening werden Hilmar Mulder en ik tevoorschijn getoverd door niemand minder dan Hans Klok, en ook dat was een bucketlistdingetje.

2024, ik kan niet wachten op wat je gaat brengen.

-

Helene van Santen is hoofdredacteur van Margriet. In de Tijdschriften50 2024 springt zij van 5 naar plaats 2.

www.margriet.nl

 

No alternative text description for this image

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Miluska van ’t Lam: Vrouwen die verbinden krijgen erkenning

04-07-2025 | 08:48:00
De jaarlijkse Harper’s Bazaar Woman of the Year-verkiezing krijgt dit jaar een andere invulling

NDP: verruiming Ster ten koste private nieuwsmedia

03-07-2025 | 12:46:00
De verruiming van mogelijkheden om te adverteren bij de NPO via de Ster leidt tot 17 tot 27 miljoen aan online reclameomzetderving bij private nieuwsmediabedrijven

National Geographic opent fototentoonstelling in Ouwehands

01-07-2025 | 10:45:00
Met deze samenwerking willen beide partijen bezoekers enthousiasmeren voor fotografie.

Inschrijving Mercurs 2025 magazine mediabranche van start

01-07-2025 | 07:00:00
De inschrijving voor de 26ste editie van de Mercurs, de vakprijzen voor de Nederlandse magazine mediabranche, is geopend.

[Column] David de Jong: DPG Media heeft slim spel gespeeld

30-06-2025 | 21:57:00
DPG Media heeft het spel slim gespeeld en de benodigde toestemming van mededingingsautoriteit ACM binnen om RTL Nederland over te nemen. ACM spreekt van strenge voorwaarden en betrokkenen hebben het erover dat dit soort voorwaarden uitzonderlijk zijn

Gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.