Greener Power Solutions kiest Fitzgerald als PR- en communicatie bureau

Communicatie- en PR-bureau Fitzgerald gaat samenwerken met Greener Power Solutions. Naar aanleiding van een bureau pitch koos het energiebedrijf voor Fitzgerald om hen te ondersteunen bij hun PR- en communicatievraagstukken in de Nederlandse markt.

Greener richt zich de komende jaren op het vergroten van haar merkbekendheid en reputatie binnen de Nederlandse markt. Fitzgerald zal hieraan bijdragen door Greener te adviseren en te ondersteunen bij het ontwikkelen en uitrollen van een strategische PR- en communicatie aanpak. 

Emissievrij hoeft niet ingewikkeld te zijn

Dieter Castelein, CEO en oprichter van Greener: "Onze samenwerking met Fitzgerald is een belangrijke stap nu we onze aanwezigheid op de Nederlandse markt blijven uitbreiden. Fitzgeralds toewijding aan duurzaamheid en innovatie sluit naadloos aan op onze waarden. Met hun hulp hopen wij ondernemers te overtuigen dat de transitie naar emissievrij helemaal niet ingewikkeld hoeft te zijn. Samen gaan we van fossiel naar groen."

Dorien Kuiken, Managing Director bij Fitzgerald: "Wat Greener uniek maakt, is dat ze verduurzaming toegankelijk maken. De energietransitie hoeft helemaal niet iets moeilijks of vervelends te zijn. Wij zijn trots dat we onze expertise kunnen inzetten om deze boodschap te helpen verkondigen, en daarmee de transitie in Nederland te versnellen. Onze samenwerking zal zich richten op het ontwikkelen van strategische communicatie die het verhaal van Greener en de personen achter het bedrijf prominent naar voren brengt in het Nederlandse zakelijke landschap." 

www.fitzgerald.amsterdam

www.greener.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

ESN kiest ACE PR voor lancering in Nederland

25-09-2025 | 15:55:47
De samenwerking richt zich op het vergroten van de naamsbekendheid en het claimen van een duidelijke positie in de concurrerende sportvoedingsmarkt.

Dorien Kuiken Head of PR bij ACE

12-08-2025 | 11:08:26
Met bijna vijftien jaar ervaring in merkcommunicatie, PR en strategisch leiderschap gaat zij nu leidinggeven aan het herpositioneren van ACE | PR

ACE gaat verder als geïntegreerde groep met één naam: ACE

28-01-2025 | 11:25:00
De in Amsterdam gevestigde creatieve bureaugroep ACE heeft labels als Blauw Gras, Glasnost en HERC geschrapt en gaan verder als één naam: ACE. Born05 blijft wel als enige onder eigen naam opereren vanuit Utrecht

[Interview] Silke Grell: Festivals zijn voor fritz-kola dé plekken om de doelgroep te bereiken

06-08-2024 | 15:30:00
Fritz-kola probeert als van oorsprong Duits merk op te boksen tegen de andere bekende cola-merken. We spreken met Silke Grell, Marketing Director van fritz-kola over hoe het merk omgaat met zijn (internationale) marketing en pr en duurzaamheid.

La Place start campagne met kok en tv-presentator Nick Toet

06-06-2024 | 15:31:58
Nick Toet reist met de Good Truck, gevuld met verse kruiden en groenten, door Nederland om mensen te laten proeven van het La Place-menu.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.