Global neemt alle digitale reclamemasten van Hillenaar over

Per 1 september breidt Global zijn Digital Out-of-Home netwerk opnieuw verder uit met de exploitatie van 66 digitale schermen langs de Nederlandse snelwegen. Hiermee neemt Global het volledige digitale netwerk van Hillenaar over.

Met deze strategische uitbreiding beschikt Global over alle belangrijke buitenreclame objecten in Nederland. Van de bushokjes op straat tot aan de digitale schermen op tankstations, treinstations, in winkelcentra, winkelstraten, supermarkten en nu ook langs de Nederlandse snelwegen.

Landelijke spreiding

De digitale snelwegmasten bieden een landelijke spreiding inclusief een prominente aanwezigheid in de vier grootste steden van Nederland: Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.

Eric Kip, managing director bij Global: “De snelwegmasten waren de laatste belangrijke schakel om alle toonaangevende vormen van buitenreclame aan te kunnen bieden. Adverteerders hebben nu de mogelijkheid de consument gedurende de hele reis vanuit huis tot de eindbestemming op het juiste moment te bereiken. Hiermee spelen we perfect in op de groeiende vraag naar buitenreclame als enige echte massamedium.”

Peter Heemskerk, CEO bij Hillenaar Outdoor: ‘‘Het is voor ons een logische stap die vooral in het belang is van onze adverteerders en de toekomst van ons portfolio. Door de exploitatie van onze objecten onder te brengen bij Global Media & Entertainment, stellen we onze klanten in staat om nog beter hun doelgroep te bereiken en kunnen we verder focussen op het beheer van de masten. Wij kijken met heel veel plezier en vertrouwen uit naar deze samenwerking.”

www.global.com

www.hillenaar.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Global geeft jongeren stem via buitenreclame

01-12-2025 | 08:43:20
Hun tekeningen zijn verwerkt tot grote posters in het kader van de tweede editie van Stem van de Straat, een project van Global Media & Entertainment

Dentsu Benelux onderzoekt aandacht en impact van Out of Home

25-11-2025 | 10:23:24
De studie laat zien dat OOH in een tijd van versnipperde aandacht nog steeds een krachtig medium is.

Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes

23-10-2025 | 10:21:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Mathijs Pattinama, Creative Marketeer bij Global.

Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025

15-10-2025 | 12:20:00
In het OOH-trendrapport 2025 worden de belangrijkste ontwikkelingen binnen de Out-of-Home-sector voor het komende jaar uiteengezet.

Buitenreclame versterkt mediamix en voegt bereik toe

03-10-2025 | 09:40:00
Terwijl jonge doelgroepen massaal verschuiven naar on-demand video en social content, daalt het bereik van lineaire tv.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.