Global voegt 9 NS-stations toe aan DOOH-portfolio

Global Media & Entertainment heeft in het eerste kwartaal van 2024 ruim 50 digitale schermen toegevoegd aan negen stations. Hiermee komt het totale digitale NS-netwerk van Global uit op ruim 470 digitale schermen verdeeld over op de 36 drukstbezochte stations. De stations die zijn toegevoegd zijn Zandvoort, Rotterdam Blaak, Ede-Wageningen, Groningen Europark, Delft Centraal Station, Amsterdam Lelylaan, Enschede, Leeuwarden en Den Haag Holland Spoor.

Met gemiddeld 1,1 miljoen reizigers per dag is NS dé vervoerder van forenzen en studenten tot shoppers en cultuursnuivers. Door het toevoegen van de locaties aan het portfolio is het gemakkelijker om deze doelgroepen te bereiken. 

Guy Grimmelt, Marketing & Sales Director bij Global: "Onderzoek toont aan dat de frequente treinreizigers (13+ jaar) vaak lichte televisiekijkers zijn. Bovendien is 65 procent van hen 34 jaar of jonger. We zagen het afgelopen jaar al dat adverteerders in grote getalen het NS-netwerk inzetten, om die specifieke doelgroepen te bereiken of voor bredere bereiksdoelstellingen. Het NS-netwerk biedt een slimme oplossing, zowel als aanvulling op andere mediakanalen als stand-alone."

www.global.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes

23-10-2025 | 10:21:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Mathijs Pattinama, Creative Marketeer bij Global.

Dentsu Benelux presenteert OOH-trendrapport 2025

15-10-2025 | 12:20:00
In het OOH-trendrapport 2025 worden de belangrijkste ontwikkelingen binnen de Out-of-Home-sector voor het komende jaar uiteengezet.

Buitenreclame versterkt mediamix en voegt bereik toe

03-10-2025 | 09:40:00
Terwijl jonge doelgroepen massaal verschuiven naar on-demand video en social content, daalt het bereik van lineaire tv.

Siebe-Geert de Boer & Coen Kempen: (D)OOH is uitstekend meetbaar

18-09-2025 | 08:44:00
Buitenreclame wordt vaak nog beoordeeld op basis van herkenning, maar dat doet het medium tekort.

Guy Grimmelt: Met Digital Out-of-Home kun je al net zo goed targetten als online

15-09-2025 | 10:33:00
Guy Grimmelt (Global): Op het gebied van data en technologie zien we dat er nog veel winst te behalen is
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!

13-11-2025 | 10:42:00
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.

[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director

13-11-2025 | 10:25:00
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.