Fitzroy ontwikkelt NoPhone Light voor Bolsius

Fitzroy heeft in samenwerking met Bolsius een aanvulling gecreëerd op de lopende campagne Ander Licht. Naast de tv- en outdoorcampagnes introduceert het bureau de Bolsius NoPhone Light, een kaars in de vorm van een mobiele telefoon.

De kaars brandt 16 uur en 45 minuten – precies de gemiddelde tijd die Nederlanders wekelijks op hun telefoon doorbrengen. Het idee achter de NoPhone Light is eenvoudig: leg je telefoon in een afsluitbare, duurzame bamboebox en geniet ongestoord van een avond in een ander licht.

Voor de realisatie van dit concept werkte Fitzroy samen met Job van Dongen van Monomore Studio en Ingmar Larsen van NoPhone. De campagne benadrukt het belang van digitale rust en sluit naadloos aan bij de visie van Bolsius om warmte en verbinding in huis te brengen.

www.fitzroy.nl

www.bolsius.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums

11-09-2025 | 11:22:00
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander

Jur Baart: Het ideale bureau

11-09-2025 | 10:16:31
Het ideale bureau bestaat niet. Maar als je nu bezig bent om je bureau te transformeren dan zou ik echt die twee assen gaan embedden in je bureau

Fitzroy: spel groeit uit tot kern van merkbeleving

01-09-2025 | 06:26:51
In een wereld vol prikkels en notificaties verlangen consumenten echter naar diepere verbinding en een gevoel van belonging.

Anne-Marie Twigge: Paltrow’s plottwist

30-07-2025 | 10:55:00
Een schandaal dat de wereld rondging, werd een meesterlijke marketingzet toen Astronomer Gwyneth Paltrow inhuurde als very temporary spokesperson

Waarom we onze dochters offline moeten leren leven

16-07-2025 | 10:40:00
Waarom we onze dochters offline moeten leren leven. Over social media, algoritmes, marketingverantwoordelijkheid en vrouwelijke rolmodellen (en wat merken daarmee kunnen)


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)

Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums

11-09-2025 | 11:22:00
De Nederlandse ondernemer Chris Oomen presenteert een internationale parfumlijn onder de merknaam Christian Alexander

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.