
Fightclub en Marketing Report winnen Zilveren Esprix 2024
Fightclub en Marketing Report hebben een Zilveren Esprix 2024 gewonnen voor de AI M100 case.
Voor de bekendmaking van de Marketing100 in december 2023, had Fightclub van alle 300 genomineerde marketeers een prachtig met AI gegenereerd portret gemaakt.
Een groot succes - 41 procent van de geportretteerde marketeers postte de foto op social media en Fightclub maakte naam voor zichzelf.
Marketing Report feliciteert Fightclub met het winnen van de Zilveren Esprix - gegeven het feit dat er dit jaar geen goud werd uitgereikt het hoogst haalbare, complimenteert Fightclub met het geweldige idee en de fantastische uitwerking en dankt Fightclub voor de samenwerking.
Het verslag van de complete Esprix 2024 uitreiking en het overzicht van alle winnaars staan hier
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bram Verbogt: Everything is fair in love and marketing
Cees Faes: Dit advies is echt cringe, zéro drip, nada skills
Al 20 jaar in it to win it!
Cees Faes: Exit Porter, Enter het Zeskrachten Model
Cees Faes: Beschaving te koop. Gratis bezorgd uit Beijing
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt