Dutch PR Awards 2025 - Philips OneUp

UPR Agency positioneert Philips OneUp als de onmisbare schoonmaaktool

Naam introductie: Philips OneUp | Inzender: UPR | Categorie: PR Introductie van he Jaar

Kunnen jullie UPR introduceren?

UPR is een toonaangevend, onafhankelijk PR-, communicatie- en digitaal bureau in de Benelux, gespecialiseerd in de dynamische sectoren mode, beauty, interieur, hightech, food & beverage, reizen en FMCG.

Sinds 2000 opereert UPR vanuit kantoren in Amsterdam, Antwerpen en Brussel, waar onze teams zich richten op het vertalen van wereldwijde strategieën naar lokaal succes. Ons doel is om de zichtbaarheid en invloed van jouw merk in de Benelux-markt te vergroten.

In de afgelopen 24 jaar heeft UPR een bewezen staat van dienst opgebouwd op het gebied van PR en digitale successen. We blijven ons onverminderd inzetten voor evolutie, geïnspireerd door (de volgende) generaties, en schuwen niet om vernieuwende en creatieve ideeën te omarmen die wereldwijde strategieën omzetten in impactvolle en lokaal relevante campagnes.

Wie was de opdrachtgever?

Versuni

De briefing en de doelstellingen

Een perfecte lancering organiseren en OneUp écht in contact brengen met de potentiele klant. OneUp positioneren als de onmisbare schoonmaak tool in ieder huishouden in Nederland.

Inzichten en strategie

Met OneUp verandert de manier waarop je dweilt voorgoed. Met de campagne willen we dit aan zoveel mogelijk mensen laten zien en zorgen dat er in ieder huishouden een OneUp staat. We hebben een campagne ingezet van meerdere lagen waarin de dweil en de functionaliteit echt de hoofdrol speelde en waar we een zo breed mogelijk publiek mee bereikten.

De introductie

De always on PR laag bestond uit Test & Reviews uitzetten bij media voorafgaand aan de officiele lancering zodat er als goede reviews te vinden zouden zijn op het moment van launch.

- Uitsturen Persbericht en pers uitnodigen op de Huishoudbeurs
- Introductie/ lancering op de Huishoudbeurs met een OneUp huis vol demo's, en koopmogelijkheden
- Simultaan draaide er een IM campagne met de Rotterdamse Poetsqueen als ambassadrice en een IM campagne waar met creators zowel op de HHB als thuis content maakten.
- Tot slot een UGC laag waar we met 100 creators werken om content te maken

www.dutchpr-awards.nl

Lees alles over de Dutch PR Awards en hoe in te zenden hier


Over de founding partners van de Dutch PR Awards

PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld De Perslijst, PR-Newsroom en Persvragen.

www.pr-dashboard.nl

De specialist op het gebied van media monitoring, media analyse en insights. Al meer dan 100 jaar zitten wij bovenop het nieuws.

www.mediainfogroep.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - Nee tegen Vapen

11-08-2025 | 09:00:33
Aan HAGENS PR de vraag om een PR-aanpak te creëren die bijdraagt aan de ambitie van de Rijksoverheid om een rook- en nicotinevrije generatie te bereiken

Dutch PR Awards 2025 - Dezelfde pin, niet zo slim

08-08-2025 | 13:44:00
ABN AMRO heeft HAGENS PR gevraagd om een PR-strategie te ontwikkelen die mensen motiveert de code voor hun bankapp (regelmatig) te veranderen

Dutch PR Awards 2025 - STAAT-E-LEKKER

04-08-2025 | 14:49:01
Vraag: hoe zorgen we ervoor dat Nederlanders hun e-bike beter beschermen?

Dutch PR Awards 2025 - easyJet x The Flying Cake

01-08-2025 | 14:10:00
easyJet gave The Romans the assignement to secure an earned editorial coverage for easyJet in Dutch lifestyle media

Dutch PR Awards 2025 - Sophie Nicholson about The Romans

01-08-2025 | 10:37:00
The Romans is participating in the Dutch PR Awards 2025 and submitted itself for PR Agency of the Year 2025
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.