
Dutch PR Awards 2025 - Philips OneUp
UPR Agency positioneert Philips OneUp als de onmisbare schoonmaaktool
Naam introductie: Philips OneUp | Inzender: UPR | Categorie: PR Introductie van he Jaar
Kunnen jullie UPR introduceren?
UPR is een toonaangevend, onafhankelijk PR-, communicatie- en digitaal bureau in de Benelux, gespecialiseerd in de dynamische sectoren mode, beauty, interieur, hightech, food & beverage, reizen en FMCG.
Sinds 2000 opereert UPR vanuit kantoren in Amsterdam, Antwerpen en Brussel, waar onze teams zich richten op het vertalen van wereldwijde strategieën naar lokaal succes. Ons doel is om de zichtbaarheid en invloed van jouw merk in de Benelux-markt te vergroten.
In de afgelopen 24 jaar heeft UPR een bewezen staat van dienst opgebouwd op het gebied van PR en digitale successen. We blijven ons onverminderd inzetten voor evolutie, geïnspireerd door (de volgende) generaties, en schuwen niet om vernieuwende en creatieve ideeën te omarmen die wereldwijde strategieën omzetten in impactvolle en lokaal relevante campagnes.
Wie was de opdrachtgever?
Versuni
De briefing en de doelstellingen
Een perfecte lancering organiseren en OneUp écht in contact brengen met de potentiele klant. OneUp positioneren als de onmisbare schoonmaak tool in ieder huishouden in Nederland.
Inzichten en strategie
Met OneUp verandert de manier waarop je dweilt voorgoed. Met de campagne willen we dit aan zoveel mogelijk mensen laten zien en zorgen dat er in ieder huishouden een OneUp staat. We hebben een campagne ingezet van meerdere lagen waarin de dweil en de functionaliteit echt de hoofdrol speelde en waar we een zo breed mogelijk publiek mee bereikten.
De introductie
De always on PR laag bestond uit Test & Reviews uitzetten bij media voorafgaand aan de officiele lancering zodat er als goede reviews te vinden zouden zijn op het moment van launch.
- Uitsturen Persbericht en pers uitnodigen op de Huishoudbeurs
- Introductie/ lancering op de Huishoudbeurs met een OneUp huis vol demo's, en koopmogelijkheden
- Simultaan draaide er een IM campagne met de Rotterdamse Poetsqueen als ambassadrice en een IM campagne waar met creators zowel op de HHB als thuis content maakten.
- Tot slot een UGC laag waar we met 100 creators werken om content te maken
Kaarten
De uitreiking van de Dutch PR Awards 2025 vindt plaats tijdens een feestelijk avondprogramma op dinsdag 14 oktober in de Stadsschouwburg in Haarlem.
Het avondprogramma is inclusief PR x AI Seminar door Bart Meerdink (Beeckestijn) en afterparty met borrel, inclusief exclusieve hapjes.
Het avond programma is zonder diner.
Kaarten kosten 249 euro per stuk (ex-BTW, ex-boekingskosten), ze kunnen via deze link worden geboekt.
Beeckestijn Business School is kennispartner van de Dutch PR Awards
Je werk verandert. Jij verandert. Dat vraagt continu om nieuwe kennis & skills. Beeckestijn Business School helpt je hierbij. Wat wil jij leren?
Over de founding partners van de Dutch PR Awards
PR-Dashboard ontwikkelt slimme oplossingen voor PR- en communicatieprofessionals en maakt bijvoorbeeld De Perslijst, PR-Newsroom en Persvragen.
De specialist op het gebied van media monitoring, media analyse en insights. Al meer dan 100 jaar zitten wij bovenop het nieuws.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nominaties Dutch PR Awards 2025
Dutch PR Awards 2025 - Nee tegen Vapen
Dutch PR Awards 2025 - Dezelfde pin, niet zo slim
Dutch PR Awards 2025 - STAAT-E-LEKKER
Dutch PR Awards 2025 - easyJet x The Flying Cake
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers