[Dutch PR Awards 2024] José Woldring over The Media Nanny

The Media Nanny doet mee aan de Dutch PR Awards 2024 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2024. Aan het woord is José Woldring, CEO en Founder van The Media Nanny.

Kun jij The Media Nanny introduceren?

The Media Nanny, een toonaangevend boutique PR-bureau dat wereldwijd opereert, heeft sinds 2010 een vooraanstaande rol in de muziek- en entertainmentindustrie. Onder leiding van José Woldring-Walker heeft The Media Nanny een reputatie opgebouwd als een dynamische en innovatieve speler. Met diepgaande inzichten en expertise voeren we internationale PR-campagnes, organiseren we spraakmakende merkactivaties en optimaliseren we evenementen tot in de puntjes. Als creatieve consultants voor vooraanstaande namen in de entertainment- en lifestyle wereld, bedienen we een A-level roster van topartiesten en luxe hotels tot prominente merken, persoonlijkheden en atleten. Onze buitengewone relaties met zowel nationale als internationale media maken ons uniek, terwijl onze klanten profiteren van een boutique service met een wereldwijd bereik

Wat is jouw visie op de ontwikkeling van het PR-vak?

Bij The Media Nanny staat innovatie en strategie voorop. Terwijl technologie, met name AI, nieuwe mogelijkheden en uitdagingen biedt, blijven persoonlijke relaties en nuance essentieel in onze communicatie. We geloven in het behoud van persoonlijke communicatie en verbinding te midden van digitalisering en polarisatie. Innovatie is voor ons onmisbaar om effectief te blijven in het bereiken van nieuwe doelgroepen en het vertalen van het verhaal van onze klanten. Onze visie is er een van voortdurende groei, gebaseerd op authenticiteit en persoonlijkheid.

Welke nieuwe klanten hebben jullie gewonnen in 2023 en 2024?

Mochakk, Lilly Palmer, Noami Sharon, The Pacha Group, RANI, Britney Spears Biografie (Benelux), Ayra Starr, Tayc, FEI World Cup Finals in Riyadh, Live Oak International, No Art Festival, Bazart, EXIT Festival (Serbia), Seajets.

Kun je een PR-campagne uit 2023 of 2024 beschrijven waar je trots op bent?

Mochakk
Het verder versterken van de internationale positie van de 22-jarige Mochakk als opkomende ster door een belangrijke PR campagne en media-activaties tijdens Amsterdam Dance Event 2023.

Reinier Zonneveld
Reinier Zonneveld en zijn festival waarbij hij een Guinness World Record heeft geclaimd voor de langste live-set ooit tijdens zijn eigen festival, evenals een zeer verwachte album release met uitgebreide media-aandacht van A-level media. Samen met Reinier Zonneveld heeft The Media Nanny tijdens Amsterdam Dance Event 2023 een tram omgetoverd tot een club voor een exclusieve luistersessie en lancering van Reinier’s album ‘Heaven is Mad’ (For You). Het album won eerder dit jaar een Edison voor Beste Dance Album, en de activatie was genomineerd voor Live Entertainment Production Awards 2024’s Campaign of the Year.

www.themediananny.nl

www.dutchpr-awards.nl

Lees hier alles over de Dutch PR Awards en hoe in te zenden

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 | Marcommit PR Bureau van het Jaar

17-10-2025 | 13:21:00
Marcommit is de grote winnaar van de Dutch PR Awards, die op 14 oktober werden uitgereikt in de Stadsschouwburg in Haarlem.

Niki Wijnen is PR Talent van het Jaar Dutch PR Awards 2025

17-10-2025 | 13:15:00
Aan het woord is Niki Wijnen, campagnemarketeer bij de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie

NewsLab wint PR Stunt van het Jaar Dutch PR Awards 2025

17-10-2025 | 13:15:00
TeamNL Legends bij opening TeamNL Huis powered by Nederlandse Loterij – Olympische Spelen Parijs 2024

Dutch PR Awards 2025 | Vera Kops is PR Persoon van het Jaar

17-10-2025 | 13:00:00
Aan het woord is Vera Kops, Vice President van TEAM LEWIS en genomineerd als PR Persoon van het Jaar 2025.

Knab wint GOUD bij Dutch PR Awards 2025

16-10-2025 | 12:33:00
De case Knab Zzp Uurtarievenboekje 2025 is bekroond met goud in de categorie Finance
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.