Duke & Grace/Springbok voegt VLAM toe aan portfolio

Duke & Grace/Springbok voegt VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, toe aan haar portfolio. 

Kijkje in de keuken

Met een gedeelde passie voor duurzame groei, zowel op merkgebied als in de maatschappij, geloven zowel VLAM als Duke & Grace/Springbok in een creatieve synergie.

Nele Van Avermaet, Promotiemanager VLAM: "Duke & Grace zat zowel op het vlak van strategie als creatie op dezelfde golflengte. Ook het enthousiasme van het team spatte ervan af om aan de slag te gaan met groenten en fruit bij ons."

Kenny Vermeulen, Creative Director Duke & Grace/Springbok: "Als onderdeel van Springbok, delen we het motto make good brands grow big and big brands grow good. En laten we eerlijk zijn, VLAM, dat lokale telers en distributeurs in de schijnwerpers zet, is een toplabe dat we graag laten bloeien! Je voelt dan ook direct de energie bij ons team om prachtig werk te maken. Zin in."

VLAM en Duke & Grace/Springbok slaan de handen ineen voor de campagnes voor de komende drie jaar.

Credits:

Klant: VLAM | Bureau: Duke & Grace / Springbok | Creative Project Manager: Barbara Boens | CEO: Geert Desager |  Creative Copywriter: Anton Vander Hagehen | Mediaplanner: Patricia Brackman

www.springbokagency.com

www.dukeandgrace.com

www.vlaanderen.be

Lees ook:

[Vacatures] Springbok zoekt een Lead SEO & GEO

05-12-2025 | 09:44:00
Springbok is per direct op zoek naar Lead SEO & GEO - Den Bosch

[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Marketing Analytics Consultant

05-12-2025 | 09:34:00
Springbok is per direct op zoek naar Junior Marketing Analytics Consultant - Den Bosch

[Vacatures] Springbok zoekt een Marketing Analytics Consultant

28-11-2025 | 09:48:00
Springbok is per direct op zoek naar een Marketing Analytics Consultant - Den Bosch

[Vacatures] Springbok zoekt een SEO & GEO Consultant

28-11-2025 | 09:27:00
Springbok is per direct op zoek naar SEO & GEO Consultant - Den Bosch

Merken500: deze 500 merken komen in de lijst

19-11-2025 | 12:02:00
De wereld in 2025 verandert razendsnel en de plaats die merken in die wereld innemen, verandert al even snel mee. Net als hoe consumenten naar merken kijken. Dat is al lang niet meer een goed product of een goede dienst voor een redelijke prijs, hoewel nog heel wat merken hardnekkig in deze propositie blijven ronddobberen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz

10-12-2025 | 13:24:00
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd

[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Designer (o.a. 3D & Concept)

10-12-2025 | 08:36:00
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Designer (o.a. 3D & Concept) - Marketing

TBWA\NEBOKO maakt eerste (kerst)campagne voor Lindt LINDOR

10-12-2025 | 07:45:00
TBWA\NEBOKO heeft afgelopen zomer een pitch van Lindt gewonnen en heeft de eerste (kerst)merkcampagne voor onder de noemer Pak uit met Lindt LINDOR ontwikkel

Politie start Operatie 1337 voor werving digitaal talent

09-12-2025 | 15:32:00
De politie zet met Operatie 1337 een online game in om digitaal talent te bereiken

Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind

09-12-2025 | 10:29:00
Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.