Duke & Grace/Springbok voegt VLAM toe aan portfolio
Duke & Grace/Springbok voegt VLAM, het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing, toe aan haar portfolio.
Kijkje in de keuken
Met een gedeelde passie voor duurzame groei, zowel op merkgebied als in de maatschappij, geloven zowel VLAM als Duke & Grace/Springbok in een creatieve synergie.
Nele Van Avermaet, Promotiemanager VLAM: "Duke & Grace zat zowel op het vlak van strategie als creatie op dezelfde golflengte. Ook het enthousiasme van het team spatte ervan af om aan de slag te gaan met groenten en fruit bij ons."
Kenny Vermeulen, Creative Director Duke & Grace/Springbok: "Als onderdeel van Springbok, delen we het motto make good brands grow big and big brands grow good. En laten we eerlijk zijn, VLAM, dat lokale telers en distributeurs in de schijnwerpers zet, is een toplabe dat we graag laten bloeien! Je voelt dan ook direct de energie bij ons team om prachtig werk te maken. Zin in."
VLAM en Duke & Grace/Springbok slaan de handen ineen voor de campagnes voor de komende drie jaar.
Credits:
Klant: VLAM | Bureau: Duke & Grace / Springbok | Creative Project Manager: Barbara Boens | CEO: Geert Desager | Creative Copywriter: Anton Vander Hagehen | Mediaplanner: Patricia Brackman
Lees ook:
[Vacatures] Springbok zoekt een Lead SEO & GEO
[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Marketing Analytics Consultant
[Vacatures] Springbok zoekt een Marketing Analytics Consultant
[Vacatures] Springbok zoekt een SEO & GEO Consultant
Merken500: deze 500 merken komen in de lijst
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde
Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens
TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn
Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall
TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen