Dolly van den Akker Impact Director bij McDonald’s Nederland

Dolly van den Akker is begonnen als Impact Director bij McDonald’s Nederland. Hiermee is zij verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie rondom de McDonald’s Brand Impact pijlers: planet, food, people & communities.

Daarnaast is ze onderdeel van het directieteam, dat aangestuurd wordt door Managing Director Annemarie Swijtink.

Dolly van den Akker heeft meer dan 25 jaar ervaring op het gebied van Corporate Communicatie, Issuemanagement, Change, Branding, pr en Stakeholder Management en heeft een lange staat van dienst binnen McDonald’s Nederland, waar zij haar carrière startte.

In 2015 startte zij bij communicatie- en contentmarketingbureau MPG.today als business director AHOLD, waarvan zij van 2019 tot 2022 CEO was. Eind 2022 keerde zij als Corporate Relations Manager A.I. terug naar McDonald’s, en werd ze recentelijk aangesteld in de rol van Impact Director.

www.mcdonalds.nl

Lees ook:

Gordon Farquhar COO Holland & Barrett Benelux

24-07-2025 | 10:59:18
Gordon Farquhar was al interim COO en maakt nu de overstap naar een vaste aanstelling binnen het bedrijf.

Cathelijne Noortman Director MSQ Sport + Entertainment

21-07-2025 | 12:21:12
Zij start in december 2025 en gaat samenwerken met Managing Partner Toan Ravenscroft.

Gwen Gerritsen stapt over van L’Oréal naar ING Nederland

18-07-2025 | 12:41:00
Gwen Gerritsen is overgestapt van L’Oréal naar ING Nederland. Ze werkte ruim 3,5 jaar voor L’Oréal

CMO Consumer Koen Cluistra weg bij VodafoneZiggo

18-07-2025 | 00:59:00
Koen Cluistra, Chief Marketing Officer Consumer is per 1 juli 2025 bij VodafoneZiggo vertrokken. Dat kondigde hij zelf aan

LifeHunters versterkt team met drie ervaren specialisten

15-07-2025 | 09:49:00
LifeHunters heeft het team uitgebreid met Angie van Roosmaelen, Henk Oortwijn en Gerjon Bos.

 

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.