Display-fabrikant Holbox kiest na pitch voor Happy Horizon

Creative digital agency Happy Horizon heeft de pitch gewonnen om de online aanwezigheid van Holbox te digitaliseren en optimaliseren. Holbox, een familiebedrijf gespecialiseerd in displays en POS-materiaal, wil de online ervaring voor klanten verbeteren.

In het eerste kwartaal van 2024 koos Holbox voor Happy Horizon na een serie gesprekken.

Matthijs Idema, Account Director bij Happy Horizon: "Holbox is een heel mooi familiebedrijf met een drive voor innovatie, duurzaamheid en waar de klant(beleving) centraal staat. Hun displays en POS-materiaal in de supermarkt kun je niet missen. Die impact willen we ook online maken door hun website en webshop naadloos op elkaar aan te laten sluiten."

Het project omvat een redesign van de website en webshop met gebruik van Magento 2 en Horizon Storefront.

Britt Verboeket, teammanager bij Holbox Shop Direct: “We hebben voor Happy Horizon gekozen, omdat we een bureau zochten dat met ons en onze klant meedenkt en een hoge mate van professionaliteit biedt. Als partner delen zij onze passie voor creativiteit en innovatie en lopen zij écht voorop in hun vakgebied.”

De samenwerking is reeds gestart.

www.happyhorizon.com

www.holbox.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon

06-11-2025 | 09:00:00
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.

Happy Horizon wint pitch van Tricorp Workwear

30-10-2025 | 15:38:12
De samenwerking is gericht op het realiseren van de internationale groeidoelstellingen van het merk.

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

Martin Verdult wordt COO van Happy Horizon

24-09-2025 | 09:30:00
Met zijn internationale ervaring bij bureaus als Monks, Ogilvy en Lost Boys brengt hij expertise in operatie, cultuur en groei mee

Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet

05-09-2025 | 09:37:00
Ik ben niet op zoek naar een andere baan, maar ik zag dat er meer dan 315 vacatures openstaan op de website van OpenAI


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.