Dentsu Creative ontwikkelt vervolg Tijd voor Defensie

Het Ministerie van Defensie is gestart met een vervolgcampagne onder de noemer Tijd voor Defensie. Met deze campagne, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, wil Defensie duidelijk maken dat er binnen de organisatie uiteenlopende manieren zijn om een bijdrage te leveren, zowel in militaire als burgerfuncties.

De campagne laat zien dat er diverse contractvormen zijn, variërend van een fulltimebaan tot parttime inzet als reservist, of een dienstverband als onderdeel van een studie of stage. De boodschap luidt: je bepaalt zelf hoeveel Defensie bij jou past.

Online video toont uiteenlopende opties

De campagnevideo, te zien op televisie en online, volgt iemand die zoekt naar de juiste vorm om bij Defensie aan de slag te gaan. In de video komen alle opties voorbij: van werken als militair of burger, tot een jaar in dienst of enkele dagen per maand inzetbaar zijn.

Sven Vening, CEO van Dentsu Creative: "Na de succesvolle lancering van Tijd voor Defensie bouwen we met deze campagne verder aan de overtuiging om voor een carrière bij defensie te kiezen. Waar we bij de eerste campagne vooral de urgentie overbrengen, willen we door de verschillende mogelijkheden voor te leggen, geïnteresseerden enthousiasmeren om daadwerkelijk de stap te zetten."

De campagne is gericht op mensen tussen de 18 en 50 jaar. Voor jongere doelgroepen is een AR mirror ontwikkeld die onder andere op scholen en in winkelcentrum Hoog Catharijne wordt ingezet. Daarnaast kunnen gebruikers via een Snapchat lens verschillende militaire uniformen passen.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

Publicis Groupe neemt digitaal bureau Chain Reaction over

25-09-2025 | 12:20:18
Daarmee breidt het zijn expertise uit op het gebied van performance marketing, content en experience design in de regio

Jur Baart: Zonder juniors hebben we straks geen seniors meer

25-09-2025 | 11:53:00
Ons vak zit in een stormachtige periode waarbij het steeds lastiger wordt voor net afgestudeerden om te starten bij een creatief strategisch bureau


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.