
Dentsu Creative ontwikkelt vervolg Tijd voor Defensie
Het Ministerie van Defensie is gestart met een vervolgcampagne onder de noemer Tijd voor Defensie. Met deze campagne, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, wil Defensie duidelijk maken dat er binnen de organisatie uiteenlopende manieren zijn om een bijdrage te leveren, zowel in militaire als burgerfuncties.
De campagne laat zien dat er diverse contractvormen zijn, variërend van een fulltimebaan tot parttime inzet als reservist, of een dienstverband als onderdeel van een studie of stage. De boodschap luidt: je bepaalt zelf hoeveel Defensie bij jou past.
Online video toont uiteenlopende opties
De campagnevideo, te zien op televisie en online, volgt iemand die zoekt naar de juiste vorm om bij Defensie aan de slag te gaan. In de video komen alle opties voorbij: van werken als militair of burger, tot een jaar in dienst of enkele dagen per maand inzetbaar zijn.
Sven Vening, CEO van Dentsu Creative: "Na de succesvolle lancering van Tijd voor Defensie bouwen we met deze campagne verder aan de overtuiging om voor een carrière bij defensie te kiezen. Waar we bij de eerste campagne vooral de urgentie overbrengen, willen we door de verschillende mogelijkheden voor te leggen, geïnteresseerden enthousiasmeren om daadwerkelijk de stap te zetten."
De campagne is gericht op mensen tussen de 18 en 50 jaar. Voor jongere doelgroepen is een AR mirror ontwikkeld die onder andere op scholen en in winkelcentrum Hoog Catharijne wordt ingezet. Daarnaast kunnen gebruikers via een Snapchat lens verschillende militaire uniformen passen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Mike Hendrixen: AI neemt je baan niet, nog niet
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Negen op de tien Nederlanders leest folders
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen