Dentsu Creative ontwikkelt vervolg Tijd voor Defensie

Het Ministerie van Defensie is gestart met een vervolgcampagne onder de noemer Tijd voor Defensie. Met deze campagne, ontwikkeld door Dentsu Creative Amsterdam, wil Defensie duidelijk maken dat er binnen de organisatie uiteenlopende manieren zijn om een bijdrage te leveren, zowel in militaire als burgerfuncties.

De campagne laat zien dat er diverse contractvormen zijn, variërend van een fulltimebaan tot parttime inzet als reservist, of een dienstverband als onderdeel van een studie of stage. De boodschap luidt: je bepaalt zelf hoeveel Defensie bij jou past.

Online video toont uiteenlopende opties

De campagnevideo, te zien op televisie en online, volgt iemand die zoekt naar de juiste vorm om bij Defensie aan de slag te gaan. In de video komen alle opties voorbij: van werken als militair of burger, tot een jaar in dienst of enkele dagen per maand inzetbaar zijn.

Sven Vening, CEO van Dentsu Creative: "Na de succesvolle lancering van Tijd voor Defensie bouwen we met deze campagne verder aan de overtuiging om voor een carrière bij defensie te kiezen. Waar we bij de eerste campagne vooral de urgentie overbrengen, willen we door de verschillende mogelijkheden voor te leggen, geïnteresseerden enthousiasmeren om daadwerkelijk de stap te zetten."

De campagne is gericht op mensen tussen de 18 en 50 jaar. Voor jongere doelgroepen is een AR mirror ontwikkeld die onder andere op scholen en in winkelcentrum Hoog Catharijne wordt ingezet. Daarnaast kunnen gebruikers via een Snapchat lens verschillende militaire uniformen passen.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Joe Public lanceert XXL Voordeelweken-campagne voor ALDI

03-07-2025 | 12:31:48
In de commercial staat een klant centraal die voor het eerst boodschappen doet bij ALDI en verrast is door het aanbod aan grote verpakkingen en voordeelacties.

ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer

03-07-2025 | 12:21:03
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.

MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux

03-07-2025 | 12:13:12
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Creative

03-07-2025 | 10:29:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Creative - 32-40 uur · Amsterdam

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.