De sleutel tot AI-integratie: Dingen hetzelfde houden en toch innoveren

Het moderniseren van processen is cruciaal, maar het is essentieel om de kernwaarden van je bedrijf te behouden. AI kan worden ingezet om effectiviteit en aanpassingsvermogen te vergroten zonder de identiteit van je bedrijf te verliezen. Dit bereik je door nieuwe technologieën te combineren met bestaande processen.

DVJ Insights integreerde bijvoorbeeld ChatGPT in het dagelijks werk, wat leidde tot een verbeterde workflow voor meer dan 70% van de medewerkers, zonder traditionele werkwijzen op te geven. Benieuwd hoe deze aanpak ook voor jouw organisatie kan werken?

Lees het volledige artikel op de website van DVJ Insights en ontdek de kracht van conservatieve innovatie.

www.dvj-insights.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies

23-06-2025 | 00:15:00
Er zijn geen significante verschillen gemeten op het gebied van merkherkenning, waardering, imago of activatie.

Lucas Hulsebos: Creativiteit testen maakt campagnes sterker

18-06-2025 | 09:37:40
Tijdens Cannes Lions gaf Lucas Hulsebos  CEO van DVJ Research Group, samen met Philips een presentatie bij Inside Lighthouse

Philips vertrouwt op DVJ Insights voor impactvolle marketing

17-06-2025 | 11:16:43
Het elektronicabedrijf zet daarbij in op campagnes die niet alleen producten verkopen

DEPT en bol spelen in op vakantiestress met Mee of Meh

06-06-2025 | 12:30:00
Met de zomervakantie in aantocht lanceert bol een campagne die inspeelt op herkenbare vakantiestres. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.