
De sleutel tot AI-integratie: Dingen hetzelfde houden en toch innoveren
Het moderniseren van processen is cruciaal, maar het is essentieel om de kernwaarden van je bedrijf te behouden. AI kan worden ingezet om effectiviteit en aanpassingsvermogen te vergroten zonder de identiteit van je bedrijf te verliezen. Dit bereik je door nieuwe technologieën te combineren met bestaande processen.
DVJ Insights integreerde bijvoorbeeld ChatGPT in het dagelijks werk, wat leidde tot een verbeterde workflow voor meer dan 70% van de medewerkers, zonder traditionele werkwijzen op te geven. Benieuwd hoe deze aanpak ook voor jouw organisatie kan werken?
Lees het volledige artikel op de website van DVJ Insights en ontdek de kracht van conservatieve innovatie.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië
Stefan Bliekendaal Global Director Research & Excellence DVJ Insights
Cathelijn te Koppele start bij DVJ Insights
SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden
AI-billboards scoren gelijk aan traditionele versies
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland
Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar
NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert