De Boardroom gaat samenwerking aan met Sijthoff

De Boardroom, de talkshow over actuele thema’s in creativity, marketing en digitaal, gaat strategisch samenwerken met mediabedrijf Sijthoff Media, uitgever van onder meer Adformatie, AG Connect, Binnenlands Bestuur, CFO en M&A. Met de samenwerking wil De Boardroom groeien in bereik, terwijl Sijthoff videocontent toevoegt aan het portfolio.

De online talkshow startte eind 2024. 

Zichtbaarheid vergroten

Ronald ter Voert, initiator en presentator van De Boardroom: "We maken hoogwaardige, kwalitatieve content voor een brede doelgroep van C-level, strategen, managers, zzp’ers en andere geïnteresseerden. Door de samenwerking met Sijthoff gaan we een nieuwe fase in, waarbij we De Boardroom nog zichtbaarder en succesvoller kunnen neerzetten als merk, platform en partnernetwerk."

Susanne van Nierop, hoofdredacteur Adformatie: "We zijn blij met deze samenwerking, want journalistieke en inhoudelijke videocontent is schaars in het b2b-domein. Het is voor ons een logische samenwerking, omdat de ambities en doelgroep van De Boardroom naadloos aansluiten op die van ons."

Onafhankelijke talkshow

De initiatiefnemers van Boardroom stellen met de samenwerking een onafhankelijke talkshow te blijven, geproduceerd door RTV MEDIA. Naast de eigen distributiekanalen is het programma ook te zien en te beluisteren via de titels en kanalen van Sijthoff. Daarnaast komt er een reeks Specials.

Myrthe van der Erve, CEO van Sijthoff: "We zijn trots dat het team achter De Boardroom met ons deze stap zet. Door hun verfrissende aanpak én informatieve en inspiratievolle content ben ik ervan overtuigd dat we elkaar versterken in bereik, de merken en sales."

Sponsoren 

De Boardroom wordt mede mogelijk gemaakt door partners als Adobe, Mindsync, Hypersolid, Youlynq.me, Lumiq, Agency Engines en Audiohuis.

www.deboardroom.live


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[DutchMedia Podcast] met Ton Verlind over Commissariaat, NPO en meer

12-12-2025 | 10:49:53
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Frederique Rote: Waarom deze AI-kerstreclame misging

11-12-2025 | 15:57:00
Waarom vinden we pratende dieren in Pixar-films schattig, maar geeft deze reclame sommige mensen de kriebels? 

Ate van der Meer: Bezieling is terug, het kan niet anders

10-12-2025 | 10:01:26
Identiteit, waarde en creativiteit zijn opnieuw leidend in een sector die jarenlang verslaafd was aan performance. Dat is geen nostalgie. Dat is overleven.

Whazzup?! in Media #12: De publieke media onder druk

10-12-2025 | 09:25:00
Waarom kiest de NOS ervoor om zich terug te trekken van X (voorheen Twitter), een platform met 2,8 miljoen gebruikers in Nederland?

VRM: Vlaamse mediasector op kantelpunt: big tech zetten sector onder druk

09-12-2025 | 11:50:11
De Vlaamse mediasector staat op een kantelpunt. De Big Tech zet de mediasector onder financiele druk en bedreigen de lokale diversiteit. Dit stelt de Vlaamse regulator voor de Media (VRM) naar aanleiding van het verschijnen van het rapport Mediaconcentraties in Vlaanderen 2025
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.