
De Boardroom gaat samenwerking aan met Sijthoff
De Boardroom, de talkshow over actuele thema’s in creativity, marketing en digital, gaat strategisch samenwerken met mediabedrijf Sijthoff, uitgever van onder meer Adformatie, AG Connect, Binnenlands Bestuur, CFO en M&A. Met de samenwerking wil De Boardroom groeien in bereik, terwijl Sijthoff kwalitatieve videocontent toevoegt aan het portfolio.
De online talkshow startte eind vorig jaar en groeide sindsdien gestaag in merkbekendheid, luisteraars en kijkers. Ook sloten steeds meer partners zich aan bij de tweewekelijkse pod- en vodcast, waardoor een basis ontstond voor verdere uitbreiding.
Zichtbaarheid vergroten
Ronald ter Voert, initiator en presentator van De Boardroom: "We maken hoogwaardige, kwalitatieve content voor een brede doelgroep van C-level, strategen, managers, zzp’ers en andere geïnteresseerden. Door de samenwerking met Sijthoff gaan we een nieuwe fase in, waarbij we De Boardroom nog zichtbaarder en succesvoller kunnen neerzetten als merk, platform en partnernetwerk."
Ook bij Sijthoff leeft enthousiasme over de samenwerking. Susanne van Nierop, hoofdredacteur Adformatie: "We zijn blij met deze samenwerking, want journalistieke en inhoudelijke videocontent is schaars in het b2b-domein. Het is voor ons een logische samenwerking, omdat de ambities en doelgroep van De Boardroom naadloos aansluiten op die van ons."
Onafhankelijke talkshow
De Boardroom blijft in de nieuwe opzet een onafhankelijke talkshow, geproduceerd door RTV MEDIA. Naast de eigen distributiekanalen is het programma voortaan ook te zien en te beluisteren via de titels en kanalen van Sijthoff. Daarnaast komt er een reeks Specials.
Myrthe van der Erve, CEO van Sijthoff: "We zijn trots dat het team achter De Boardroom met ons deze stap zet. Door hun verfrissende aanpak én informatieve en inspiratievolle content ben ik ervan overtuigd dat we elkaar versterken in bereik, de merken en sales."
Start nieuw seizoen
Het nieuwe seizoen van De Boardroom start op 9 september en verschijnt daarna tweewekelijks op YouTube, Spotify, Apple Podcasts en Podimo. Fragmenten zijn daarnaast te volgen via onder meer LinkedIn, Instagram, TikTok en Snapchat.
De Boardroom wordt mede mogelijk gemaakt door partners als Adobe, Mindsync, Hypersolid, Youlynq.me, Lumiq, Agency Engines en Audiohuis.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Jongeren combineren steeds vaker audio en beeld
Podcasts populair, maar nauwelijks in audiobudgetten
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Business Controller Sales, Advertising & Podcasts
René Zeedijk, Roger Verdurmen: DPG Media duidt medianieuws in 12 minuten
Roderick Hietbrink: Jongeren herkennen Verkade als echt
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen