[De Belofte 2023] Lisette Samplonius over Fleur Arnoe
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.
De voordracht Lisette Samplonius is Fleur Arnoe, p
Oog voor detail
Fleur is sinds twee jaar onderdeel van het account team van Finally an Agency. In deze periode wist zij in een razend tempo te ontwikkelen en heeft ze zichzelf onmisbaar gemaakt voor zowel klant als collega.
Fleur neemt en draagt bijzonder veel verantwoordelijkheid en weet in ieder vraagstuk maximaal resultaat te behalen. Haar zeer prettige en duidelijke manier van communiceren in combinatie met oog voor detail en kwaliteit maakt haar mijn belofte voor 2023. Deze doorpakker gaat het nog veel verder schoppen.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Finally an Agency viert 20 jaar met SPICECREAM
Lisette Samplonius: Finally an Agency is spot on
Strategische groei voor Finally an Agency
Lisette Samplonius: Coca-Cola werkt al 20 jaar met ons
Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials
De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen
