David Neal Global Chief Financial Officer DEPT

DEPT heeft David Neal aangesteld als Global Chief Financial Officer (CFO). In deze rol zal David het wereldwijde finance- en operations team samenbrengen, innovatie stimuleren en processen stroomlijnen door finance te positioneren als strategische partner van de organisatie.

David Neal: "Tijdens mijn gesprekken met het leiderschapsteam werd ik geraakt door de energie en ambitie die binnen DEPT voelbaar is. Ik zag meteen dat dit een plek is waar dingen echt anders worden gedaan. Mijn doel is om finance te transformeren tot een strategische partner die niet alleen inzichten en analyses biedt, maar ook bijdraagt aan commerciële groei."

David heeft ruime ervaring als CFO en heeft een indrukwekkend trackrecord in de marketing- en reclame-industrie in Zuid- en Zuidoost-Azië en in wereldwijde leiderschapsposities. Voorheen was hij Global CFO voor Dentsu Creative en Dentsu’s productie-eenheid Tag.

In zijn rol is David gevestigd in Londen. Hij zal zijn uitgebreide ervaring inzetten om de financiële afdeling opnieuw te definiëren als strategische bondgenoot binnen DEPT, met een focus op samenwerking met andere bedrijfsafdelingen, met name Operations en People & Culture. Neal zal gebruikmaken van de mogelijkheden van AI om financiële processen te transformeren en een cultuur van voortdurende nieuwsgierigheid en innovatie te bevorderen.

Dimi Albers, Global CEO van DEPT: "Bij DEPT draait alles om innovatie. Door onze Finance- en Operations-teams dichter bij elkaar te brengen, combineren we twee belangrijke pijlers om strategische groei te versnellen. David gaat ons helpen nieuwe kansen te grijpen en ervoor zorgen dat innovatie daadwerkelijk centraal blijft staan."

www.deptagency.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

DEPT ontwikkelt strategie achter cashloze Wero Thrift Club

19-11-2025 | 09:26:20
In Berlijn vond de eerste Wero Thrift Club plaats, een cashloze thriftmarkt waar alle transacties via Wero verliepen.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Käthe Lisson: menselijke waarheid staat centraal in creatie

06-11-2025 | 09:49:35
Haar doel is te laten zien dat techgedreven bureaus kunnen leiden met creativiteit, werk ontwikkelen dat niet alleen intelligent en efficiënt is

Dimi Albers: Groeien is geen keuze meer – het is een manier van denken

27-10-2025 | 13:37:00
Global CEO Dimi Albers deelt zijn inzichten over ondernemerschap binnen DEPT, de kracht van snelheid en wat groei anno 2025 écht betekent.

DEPT zet in op groei met geïntegreerde aanpak

27-10-2025 | 09:18:32
Het marketing- en technologiebedrijf positioneert zich als The Growth Invention Company en richt zich op het versnellen van groei bij merken


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.