Cosmopolitan wint goud bij Mercurs 2025

Cosmopolitan pakt goud bij de Mercurs 2025. See All This ontvangt zilver en Libelle brons in de categorie Magazine Mediamerk van het Jaar. De oeuvreprijs Mercur d’Or/LOF-Prijs voor Magazines is postuum toegekend aan Derk Sauer.

Bij de 26ste editie van de Mercurs zijn in zes categorieën prijzen uitgereikt. De uitreiking vond plaats op 20 november in Studio21 in Hilversum. Voor de tweede keer kende de jury drie onderscheidingen toe binnen de categorie Magazine Mediamerk.

Een jury onder voorzitterschap van Margriet van der Linden beoordeelde de categorieën Magazine Mediamerk, BeLOFte, Redactieteam, Innovatie en Partnership van het Jaar. De oeuvreprijs is beoordeeld door bestuursleden van de Magazine Media Associatie en het Lucas-Ooms Fonds.

Winnaars Magazine Mediamerk van het Jaar

Cosmopolitan (Hearst Netherlands) won goud, gevolgd door See All This (See All This Publishing) met zilver en Libelle (DPG Media) met brons.

Overige winnaars Mercurs 2025

De titel BeLOFte van het Jaar ging naar Anouk de Groot , werkzaam bij VROUW/Mediahuis. Het redactieteam van het jaar werd Kek Mama (Kompas Blend).

Innovatie- en partnershipprijzen

vtwonen shop (DPG Media) ontving de prijs voor Innovatie van het Jaar. De partnershipprijs ging naar DigiDuck, een samenwerking van Donald Duck, Dé Codeerschool, Microsoft, veiliginternetten.nl en Wortell.

www.mercurs.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

MMA en Bakkie Media lanceren podcastreeks over De Mercurs

09-10-2025 | 12:18:00
De Magazine Media Associatie (MMA) en podcastplatform Bakkie Media lanceren een nieuwe podcastreeks ter gelegenheid van De Mercurs

Achttien kanshebbers op vakprijzen tijdens Mercurs 2025

02-10-2025 | 08:50:00
Voor de categorie Magazine Mediamerk van het Jaar worden drie prijzen uitgereikt: een gouden, zilveren en bronzen Mercur.

Nicola Tillin: Creativiteit werkt pas met bewijs

20-08-2025 | 12:23:00
In dit interview vertelt Nicola Tillin, hoe het wereldwijde marketing intelligence-platform merken, bureaus en mediapartijen helpt om hun weg te vinden

Inschrijving Mercurs 2025 magazine mediabranche van start

01-07-2025 | 07:00:00
De inschrijving voor de 26ste editie van de Mercurs, de vakprijzen voor de Nederlandse magazine mediabranche, is geopend.

Jubileumfilm Human First, Human Last wint Gouden Reiger

14-03-2025 | 15:55:00
Mercurs jubileumfilm Human First, Human Last wint Gouden Reiger voor beste opdrachtfilm van het jaar.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.