MMA en Bakkie Media lanceren podcastreeks over De Mercurs

De Magazine Media Associatie (MMA) en podcastplatform Bakkie Media lanceren een nieuwe podcastreeks ter gelegenheid van De Mercurs, de belangrijkste vakprijzen in de magazinebranche. In de serie delen zeven toonaangevende hoofdredacteuren en winnaars hun visie, ervaringen en ambities over de toekomst van magazinepublishing.

De reeks start op maandag 10 november en bestaat uit twee delen: drie afleveringen voorafgaand aan de uitreiking van De Mercurs en vier bonusafleveringen na afloop van het event op 20 november in Studio21 in Hilversum.

Gesprekken met hoofdredacteuren en winnaars

In het eerste deel schuiven Guido den Aantrekker (managing director entertainment DPG Media), Hella Hueck (hoofdredacteur EW Magazine) en Bram Mullink (hoofdredacteur Quest en National Geographic) aan. Na de uitreiking volgen gesprekken met winnaars in de categorieën BeLOFte van het Jaar, Partnership van het Jaar, Innovatie van het Jaar, Magazine Mediamerk van het Jaar en Redactieteam van het Jaar.

Harriët Schrier, directeur van de MMA: “De Mercurs zetten ieder jaar de toon in onze branche. Met deze podcastreeks laten we horen welke passie, visie en creativiteit er in ons vak schuilgaan. De gasten vertellen hoe zij in deze snel veranderende magazinemarkt succesvol zijn én blijven.”

Persoonlijke verhalen en creatieve inzichten

Thijs van Dijk, Bakkie Media: “Wat mij raakt is hoe openhartig onze gasten zijn en wat ze met ons willen delen. Van persoonlijke uitdagingen tot creatieve ‘wins’, dat levert telkens weer mooie gesprekken en verrassende inzichten op.”

Daniel Kok, Bakkie Media: “Iedereen verdient het om terug te blikken en vooruit te kijken op ons mooie vak. Deze reeks geeft ons én de luisteraar die kans en het levert een flinke dosis inspiratie op.”

De eerste drie afleveringen zijn vanaf 10 november te beluisteren via alle bekende podcastplatforms, op bakkiemedia.nl en mma.nl. Na de uitreiking van De Mercurs volgen wekelijks afleveringen met de winnaars.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Zo meet je het effect van je (branded) podcast

30-10-2025 | 15:57:00
Podcasts zijn niet meer weg te denken uit het medialandschap.

Michael Coreelmont, Georgios Petropoulos: Popup Padel kan echt overal

23-10-2025 | 11:31:00
In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Georgios Petropoulos, oprichter EEN Media Group, en Michael Coreelmont, oprichter popuppadel.nl

Campagne Het Lekkerste Stel verbindt generatie én eetmoment

23-10-2025 | 10:57:00
In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Boaz Disselkoen en Roos Jochems

Age Yska: edding wil aanwezig zijn op elke straathoek

23-10-2025 | 10:34:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Age Yska, marketingmanager bij edding.

Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes

23-10-2025 | 10:21:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Mathijs Pattinama, Creative Marketeer bij Global.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.