Cheil Benelux en Chase winnen pitch NS Stations

Cheil Benelux en Chase slaan de handen ineen en gaan op verschillende projecten en klanten samenwerken. De twee bureaus hebben naar eigen zeggen capabilities die perfect aansluiten. Dat pakte in ieder geval goed uit bij de vorige week gewonnen pitch voor NS Stations. 

Feestmaand-activatie

NS Stations, dat al vaker met Chase werkte, zocht een partner om een betoverende winterse ervaring neer te zetten op de grote stations van Nederland. Het winnende concept Winterse Wensen van Cheil Benelux & Chase werd speciaal ontworpen om Nederlandse merken de mogelijkheid te bieden deel te worden van de activatie en zoiets bijzonders voor klanten te kunnen betekenen in de drukste periode van het jaar. Inschrijvingen zijn vorige week gestart. De activatie zelf start op 9 december en loopt tot en met kerst. Merken die interesse hebben om te participeren, kunnen contact opnemen via [email protected].

Toekomst

Voor de twee bureaus lijkt het een begin van een vruchtbare samenwerking.

Rein Ros, Client Service Director van Chase: "Chase is een bureau van denkers, makers en doeners. Productioneel zijn wij gewend op het hoogste niveau brand activations te ontwikkelen voor festivals & events en voor een breed scala aan merken."

Tim van der Sijde, Managing Director van Cheil Benelux: "Activaties en fysieke concepten zitten ons ook echt in het bloed, maar het is fijn dat we dat nu kunnen aanvullen met een bureau dat zoveel ervaring met fysieke activaties en bovendien een eigen base aan brand ambassadors heeft. Ik denk dat we met de twee bureaus samen geweldige dingen kunnen gaan bedenken en vooral: hands-on kunnen gaan realiseren."

www.cheil.nl

www.chase.amsterdam

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Cheil Benelux lead agency voor Nongshim

10-11-2025 | 12:06:00
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Account Director

30-10-2025 | 08:13:00
Cheil Benelux is directly looking for Account Director - Fulltime - Amsterdam

Cheil Benelux ontwikkelt campagne voor D66

07-10-2025 | 09:30:00
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First

29-09-2025 | 08:52:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Creatieve Content Creator (NL) – Social First - Fulltime - Amsterdam

Sanne Houterman: Succes op social vraagt lef en timing

17-09-2025 | 10:54:39
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Sanne Houterman

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.