Budi en Thijs bundelen hun Marketing Report-columns in boekvorm

Budi Gonzalez de Chaves en Thijs de Boer van bureau Bijvoorkeur hebben hun columns die zijn verschenen bij Marketing Report gepubliceerd in boekvorm.

In dit boek staan klassiekers als De consument heeft bijna altijd ongelijkDe mens als merk en vanzelfsprekend de in 2023 op Marketing Report meest gelezen column van het jaar: De midlifecrisis van De Reclame.

Dit boek is een must read voor topmarketeers!

Ben jij een topmarketeer en wil je dit door onder meer Byron Shap en Philip Kotler in buitensporig lovende bewoordingen aanbevolen standaardwerk onder de gebundelde marketingcolumns ontvangen?

Stuur dan een e-mail naar [email protected] en ook dan zal bij jou binnen de kortste keren dit meesterwerk op de deurmat vallen.

Heb je geen deurmat? Dan gewoon op de vloer. Mischien heb je wel een tapijt tot aan de voordeur, wie zal het zeggen.

www.bureaubijvoorkeur.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Forum] Sydney Sweeney has great jeans

07-08-2025 | 13:08:00
Met regelmaat vragen wij bepalende spelers in ons vak in de rubriek [Forum] naar hun mening over actuele onderwerpen. Vandaag is de vraag: Wat vind jij van (de ophef over) de Sydney Sweeney has great jeans campagne Sydney Sweeney has great jeans campagne

Bijvoorkeur en Mayster maken merkfilm Mitsubishi Motors

29-11-2024 | 12:10:00
De conceptontwikkeling van de film was in handen van Bijvoorkeur, de productie werd verzorgd door Mayster.

Bijvoorkeur maakt campagne voor Saitaku: Japans eten maak je makkelijk thuis

21-10-2024 | 09:04:00
Bijvoorkeur is aan de slag gegaan voor Saitaku, het grootste Japanse foodmerk van Nederland. Het resultaat is een campagne voor Nederland en België.

Bijvoorkeur slaat een andere weg in

02-10-2024 | 08:50:59
Per 1 oktober 2024 verkocht Thijs zijn aandelen aan Budi. Thijs de Boer blijft als zelfstandige betrokken bij het bureau, maar heeft behoefte aan meer vrijheid.

[Budi & Thijs] Ban de zon

04-07-2024 | 09:19:00
Ik las op LinkedIn dat er steeds meer jonge creatieven zijn die voor geen enkel gokmerk meer willen werken.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TBWA\NEBOKO maakt Sinterklaas-commercial voor Albert Heijn

13-11-2025 | 14:00:00
Albert Heijn bereidt zich voor op het jaarlijkse Sinterklaasfeest en richt zich dit jaar sterk op de traditie van het schoentje zetten.

Inter lanceert INTERISTA met DEPT

13-11-2025 | 11:00:23
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!

13-11-2025 | 10:42:00
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.

[Vacatures] INDIE zoekt een Account Manager / Account Director

13-11-2025 | 10:25:00
INDIE Amsterdam is per direct op zoek naar Account Manager / Account Director

Natwerk wint pitch Slachtofferhulp en start merkcampagne

13-11-2025 | 09:58:00
Natwerk is in september 2025 na een pitch verkozen als creatief bureau van Slachtofferhulp Nederland. Natwerk is direct aan de slag gegaan met de merkpositionering en een campagne voor Slachtofferhulp Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.