[Box Office] Romantisch After Everything aan kop | Week 38

Het nieuwe deel in de After-reeks van romantische films trok afgelopen weekend de meeste mensen naar de bioscopen. Het publiek kan niet wachten hoe het verdergaat met Hardin en Tessa. Zal de liefde overwinnen of komen ze opnieuw allerlei obstakels tegen op het pad naar geluk?

De 'nieuwe Poirot' A Haunting in Venice is in de eerste week in de cinema's ook erg populair en komt binnen op 3, na de griezelfilm The Nun. Wie een nieuwe film wil bezoeken, kan verder ook nog naar De Vuurlinie over Marco Kroon en naar Jeanne du Barry, de comeback-film van Johnny Depp.

 

BoxOffice Week 38 (weekendbezoek)

1. (-). After Everything | 44.004 bezoekers
2. (1) The Nun 2 |  | 36.584 bezoekers 
3. (-) A Haunting in Venice | 31.697 bezoekers
4. (2) The Equalizer 3 | 31.296 bezoekers
5. (3) Oppenheimer  | 27.256 bezoekers 
6. (3) Barbie  | 24.474 bezoekers
7. (1) De Vuurlinie | 20.891 bezoekers
8. (7) Elemental | 8.720 bezoekers
9. (-) Jeanne du Barry | 7.032 bezoekers
10. (6) Jawan  | 6.407 bezoekers 


Top 10 - 2023

1. Barbie | 1.684.310 bezoekers  
2. Super Mario Bros | 1.675.866 bezoekers
3. Oppenheimer | 1.467.247 bezoekers
4. Avatar: The Way Of Water | 1.455.518 bezoekers
5. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 575.976 bezoekers 
6. De Tatta's | 558.509 bezoekers 
7. The Little Mermaid | 505.808 bezoekers
8. De Gelaarsde Kat 2 | 496.602 bezoekers 
9. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 486.075 bezoekers
10. Elemental | 478.334 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.