[Box Office] Romantisch After Everything aan kop | Week 38

Het nieuwe deel in de After-reeks van romantische films trok afgelopen weekend de meeste mensen naar de bioscopen. Het publiek kan niet wachten hoe het verdergaat met Hardin en Tessa. Zal de liefde overwinnen of komen ze opnieuw allerlei obstakels tegen op het pad naar geluk?

De 'nieuwe Poirot' A Haunting in Venice is in de eerste week in de cinema's ook erg populair en komt binnen op 3, na de griezelfilm The Nun. Wie een nieuwe film wil bezoeken, kan verder ook nog naar De Vuurlinie over Marco Kroon en naar Jeanne du Barry, de comeback-film van Johnny Depp.

 

BoxOffice Week 38 (weekendbezoek)

1. (-). After Everything | 44.004 bezoekers
2. (1) The Nun 2 |  | 36.584 bezoekers 
3. (-) A Haunting in Venice | 31.697 bezoekers
4. (2) The Equalizer 3 | 31.296 bezoekers
5. (3) Oppenheimer  | 27.256 bezoekers 
6. (3) Barbie  | 24.474 bezoekers
7. (1) De Vuurlinie | 20.891 bezoekers
8. (7) Elemental | 8.720 bezoekers
9. (-) Jeanne du Barry | 7.032 bezoekers
10. (6) Jawan  | 6.407 bezoekers 


Top 10 - 2023

1. Barbie | 1.684.310 bezoekers  
2. Super Mario Bros | 1.675.866 bezoekers
3. Oppenheimer | 1.467.247 bezoekers
4. Avatar: The Way Of Water | 1.455.518 bezoekers
5. Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One | 575.976 bezoekers 
6. De Tatta's | 558.509 bezoekers 
7. The Little Mermaid | 505.808 bezoekers
8. De Gelaarsde Kat 2 | 496.602 bezoekers 
9. Indiana Jones And The Dial Of Destiny | 486.075 bezoekers
10. Elemental | 478.334 bezoekers

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.