[Bob's World View] Hoe AI en en algoritmes de mediatoekomst zullen vormen
--
Bob Koigi is chef redacteur van Marketing Report.One.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein
Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht
Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.
DPG Media integreert Brand Metrics-technologie in Ad Manager
Brand Metrics, wereldwijd marktleider in brand lift-meettechnologie, breidt de samenwerking met de advertentietak van DPG Media verder uit.
Onlyhumans laat Vlaanderen blauw kleuren voor Flitsmeister
Om in Vlaanderen meer naamsbekendheid op te bouwen, werkt Flitsmeister samen met reclamebureau Onlyhumans.
DELA en Lucy lanceren campagne over vooruitdenken
De campagne, ontwikkeld door bureau Lucy, draait om de boodschap Vooruitdenken, uit liefde voor hen die achterblijven.
[Vacatures] Ocean Outdoor zoekt een Fotograaf
Ocean Outdoor is per direct op zoek naar Fotograaf - Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers