
Bijvoorkeur en Wibra onthullen Huisman/-vrouw 2024
In maart van dit jaar startte Wibra in samenwerking met Bijvoorkeur de campagne Henny zoekt Huisman/-vrouw 2024. Na een zoektocht naar het grootste huishoudtalent van Nederland, is de finaleshow te zien op wibra.nl. De campagne die de show aankondigt, is te zien op social media en op Videoland.
Voor de zoektocht naar de Huisman/-vrouw van 2024 werd door Bijvoorkeur een campagne gestart op social media, instore en in de Wibra folder. De productie van de show was in handen van Lukkien.
Sander Span, Marketing & Communicatie Manager bij Wibra: "Als Wibra doen we alles voor de held(in) van het gezin. Geweldig om te zien hoeveel heldinnen en ook helden op onze oproep gereageerd hebben. En de acht finalisten zijn toppers."
Thijs de Boer, oprichter van Bijvoorkeur: "Het was een feest om met dé Huisman van Nederland (Henny) te werken en te zien hoe knap hij zo’n tv-show aan elkaar babbelt. Mij doel in het leven is eindelijk duidelijk: Henny terug op TV."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bijvoorkeur en Mayster maken merkfilm Mitsubishi Motors
Bijvoorkeur maakt campagne voor Saitaku: Japans eten maak je makkelijk thuis
Bijvoorkeur slaat een andere weg in
[Budi & Thijs] Ban de zon
[Budi & Thijs] Oplichters
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen