a.s.r. hoofdsponsor Avond4daagse

a.s.r. en Koninklijke Wandelbond Nederland (KWbN) gaan een partnership aan waarbij a.s.r. vanaf 2025 de officiële hoofdsponsor wordt van de Avond4daagse. Het doel van de samenwerking is om het lokale karakter van het evenement te versterken en meer kinderen en ouders te stimuleren om deel te nemen. Het partnership loopt voor een periode van vier jaar.

Gijs Janssen, directeur-bestuurder van KWbN: "De Avond4daagse is geworteld in lokale gemeenschappen en brengt mensen op een laagdrempelige manier samen. Met de steun van a.s.r. willen we deze traditie behouden en uitbreiden, zodat meer kinderen en ouders kunnen deelnemen. Wandelen is een toegankelijke en gezonde vorm van bewegen, en de Avond4daagse biedt een positieve en stimulerende manier om dat te ervaren."

Hella de Weger, Brand & Marketing Communications Director bij a.s.r.: "Wandelen draagt bij aan een gezonde levensstijl en brengt mensen in beweging, zowel fysiek als sociaal. a.s.r. stimuleert wandelen al via initiatieven zoals a.s.r. Vitality. Met deze samenwerking willen we bijdragen aan de verdere ontwikkeling en organisatie van de Avond4daagse."

Geleidelijke uitbreiding van ondersteuning

In 2025 richt het partnership zich op de ondersteuning van een aantal lokale Avond4daagsen, met de intentie om dit in de daaropvolgende jaren uit te breiden. Door ondersteuning van vrijwilligers en lokale organisaties willen a.s.r. en KWbN het evenement toegankelijk houden en de deelname verder vergroten.

Lees ook:

Joe Public start Joe Live met Marcel Surendonk

06-10-2025 | 00:15:00
Het bureau richt zich op sponsoring en activaties van live events zoals festivals en sportevenementen.

Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB

12-09-2025 | 00:43:00
De KNVB en Talpa Network hebben hun partnerschap verlengd tot 30 juni 2028

HERA United presenteert eerste grote partnerschappen

10-09-2025 | 13:50:00
Booking.com, NIKE, SportCity en VriendenLoterij worden de eerste strategische partners van HERA United

Lidl verlengt sponsoring UEFA Europa en Conference League

02-09-2025 | 16:00:47
De supermarktketen was in 2024/25 de meest zichtbare sponsor, blijkt uit cijfers van Nielsen Sports.

Claudia Sampaio en Yvonne de Liefde naar Nederlandse Loterij

27-08-2025 | 09:55:58
Sampaio start per 1 september als Director Retail en komt over van Coca-Cola Europacific Partners


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.