ARA Creative Agency ontwikkelt vervolgcampagne De Hypotheker

De Hypotheker introduceert na jaren per 15 april weer een massamediale campagne. Natuurlijk met het thema Jazeker, dat een belangrijk merkasset is en blijft. Een begrip waar in deze campagne meer invulling en betekenis aan wordt gegeven.

De campagne draait dus om mensen die heel Jazeker zijn als gevolg van het advies en handelen van De Hypotheker. De campagne portretteert mensen die jaloersmakend Jazeker zijn. Dankzij hún Hypotheker. Situaties met een knipoog en een look and feel gericht op diverse doelgroepen en momenten waar een goed hypotheekadvies van belang is. Kortom het wegnemen van het onzekere gevoel dat een hypotheekproces met zich mee kan brengen.

Tegelijkertijd benadrukt de campagne dat de Hypotheker altijd dichtbij is. Letterlijk en figuurlijk.

Miranda Berends, marketing- en communicatiemanager bij De Hypotheker: "We richten de spotlights op de franchise ondernemers in het land. Betrokken ondernemers, verbonden aan onze Hypotheker-formule, die zoveel mogelijk zekerheid willen bieden.  We introduceren ze als Jouw Hypotheker. En die hebben maar één doel: zorgen dat de klant zich geen zorgen maakt om de financiën van het huis, de verbouwing of bijvoorbeeld de verduurzaming. Zodat die zich kan focussen op zijn of haar woongeluk."

De multimediale campagne komt na een uitgebreide bureau-pitch met drie bureaus waarna DHA (De Hypotheker) heeft gekozen voor het voortzetten van de relatie met ARA Creative Agency. "We zijn blij dat De hypotheker Jazeker is van de samenwerking met ons. Sinds 2011 alweer."

De campagne is te zien en te horen op onder andere social media, narrowcasting, radio en tv.

www.ara.nl

www.hypotheker.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.