Anna Maria Vujinovic (ex-Ad Alliance) lanceert Untppd in Cannes

Op donderdag 20 juni om 11:00 uur lanceert voormalig Sales Director van Ad Alliance, Anna Maria Vujinovic van Madhouse: Untppd. Ze neemt toehoorders mee in het belang van verhalen en de impact hiervan op beeldvorming.

Untppd gaat voor verhalen die raken, verbinden en activeren, en wil onbekende helden een podium bieden. Deze untapped stories helpen om maatschappelijke impact te creëren. Het doel is om partijen te vinden die willen meebouwen aan een positieve beeldvorming op een creatieve manier.

Missie

Untppd heeft als missie om samen positieve impact te creëren op beeldvorming, door verhalen, die de juiste weerspiegeling geven van de maatschappij een podium te bieden.

Annamaria Vujinovic: “Ik merkte dat ik na mijn vertrek bij RTL/Ad Alliance weer midden in de maatschappij wilde staan. Ik ben met stichtingen op kansengelijkheid gaan werken, ben met scholen in gesprek gegaan, teruggegaan naar mijn eigen roots om weer connectie met de maatschappij te hebben. Dit heeft mij een nieuw uitgangspunt gegeven.

Ik ben geïnspireerd geraakt door onderbelichte verhalen en mensen. In mijn gesprekken kwam naar voren dat er een gebrek is aan rolmodellen en content die de juiste weerspiegeling van de maatschappij geven, en daar wil ik mij voor inzetten."

Info

De presentatie is op donderdag 20 juni om 11.00 uur in de Embassy of Dutch Creativity, La boussole Carrée, 3 Rue la Fontaine, 06400 Cannes. Het aantal plekken is beperkt. Creatieve makers, CMO’s en innovators die een positieve waarde willen toevoegen aan beeldvorming in de media zijn van harte uitgenodigd om aan te sluiten.

Meld je hier aan!

Foto: Robin de Puy

De Embassy of Dutch Creativity is de handelsmissie van de gezamenlijke Nederlandse creatieve industrie tijdens het internationale reclamefestival in Cannes. Het doel van het Embassy-platform is om in Nederlandse creativiteit wereldwijd te promoten bij (potentiële) partners, talent, media en bij elkaar. De Embassy is een initiatief van ADCN, bvA, DuPho, Dutch Digital Agencies, Dutch Digital Design, IAA Dutch Chapter en VIA.

www.embassyofdutchcreativity.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkel kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.