Anna Maria Vujinovic (ex-Ad Alliance) lanceert Untppd in Cannes

Op donderdag 20 juni om 11:00 uur lanceert voormalig Sales Director van Ad Alliance, Anna Maria Vujinovic van Madhouse: Untppd. Ze neemt toehoorders mee in het belang van verhalen en de impact hiervan op beeldvorming.

Untppd gaat voor verhalen die raken, verbinden en activeren, en wil onbekende helden een podium bieden. Deze untapped stories helpen om maatschappelijke impact te creëren. Het doel is om partijen te vinden die willen meebouwen aan een positieve beeldvorming op een creatieve manier.

Missie

Untppd heeft als missie om samen positieve impact te creëren op beeldvorming, door verhalen, die de juiste weerspiegeling geven van de maatschappij een podium te bieden.

Annamaria Vujinovic: “Ik merkte dat ik na mijn vertrek bij RTL/Ad Alliance weer midden in de maatschappij wilde staan. Ik ben met stichtingen op kansengelijkheid gaan werken, ben met scholen in gesprek gegaan, teruggegaan naar mijn eigen roots om weer connectie met de maatschappij te hebben. Dit heeft mij een nieuw uitgangspunt gegeven.

Ik ben geïnspireerd geraakt door onderbelichte verhalen en mensen. In mijn gesprekken kwam naar voren dat er een gebrek is aan rolmodellen en content die de juiste weerspiegeling van de maatschappij geven, en daar wil ik mij voor inzetten."

Info

De presentatie is op donderdag 20 juni om 11.00 uur in de Embassy of Dutch Creativity, La boussole Carrée, 3 Rue la Fontaine, 06400 Cannes. Het aantal plekken is beperkt. Creatieve makers, CMO’s en innovators die een positieve waarde willen toevoegen aan beeldvorming in de media zijn van harte uitgenodigd om aan te sluiten.

Meld je hier aan!

Foto: Robin de Puy

De Embassy of Dutch Creativity is de handelsmissie van de gezamenlijke Nederlandse creatieve industrie tijdens het internationale reclamefestival in Cannes. Het doel van het Embassy-platform is om in Nederlandse creativiteit wereldwijd te promoten bij (potentiële) partners, talent, media en bij elkaar. De Embassy is een initiatief van ADCN, bvA, DuPho, Dutch Digital Agencies, Dutch Digital Design, IAA Dutch Chapter en VIA.

www.embassyofdutchcreativity.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.