
Alles moet snel gaan, van hot naar her, overdosis prikkels
Maarten Vanthemsche, CEO van BBDO Belgium, over ADNIGHT BXL
Marketing Report bezoekt ADNIGHT BXL. In aanloop naar deze eerste internationale ADNIGHT editie publiceren wij een serie interviews met deelnemende bureaus.
Dit keer spreken wij met Maarten Vanthemsche, CEO van BBDO Belgium.
Kun jij BBDO Belgium introduceren?
Bij BBDO maken we misschien wel deel uit van het BBDO Worldwide-netwerk, tóch zijn we geen netwerkbureau. We hebben de lokale teams van DDB, DVLR, Darwin en BBDO onder één dak samengebracht om effectiveness te creëren voor onze klanten. Door netwerkexpertise te combineren met lokaal talent uit kleinere bureaus kunnen we onze klanten het beste van beide werelden bieden: de grinta van een small agency én de firepower van een network-agency.
Waarom doen jullie mee met ADNIGHT?
We kenden Adnight natuurlijk al vanuit Amsterdam, dus wilden zeker niet ontbreken op de eerste Brusselse editie. Altijd leuk om je deuren te openen voor jong en ouder talent. En we maken er ook een toffe teambuilding van.
Hoe ziet jullie ADNIGHT programma eruit?
AdNight voelt een beetje als het dagelijkse leven. Alles moet snel gaan, van hot naar her, een overdosis aan prikkels. Omdat AdNight-deelnemers een pak bureaus te laten bezoeken, besloten we één uur van razendsnelle inspiratie te organiseren: AdHour. 6 inspiratiesessie van 10 minuten tussen 19u en 20u. Voor de vroeg- of laatkomers is er ook een BBDO-museum.
Wat voor soort jong talent zoeken jullie?
We zijn bij BBDO altijd benieuwd om jong, ambitieus talent met een can do-attitude te ontmoeten. Met vandaag de dag nog extra aandacht voor digitale makers en content creators.
Wat is het laatste nieuws?
DO BIG THINGS, de nieuwe wereldwijde positionering van BBDO. Maar hoe we die lokaal verankeren met de grinta van een small agency kom je maar ontdekken tijdens AdHour.
Marketing Report Netwerk Borrels Brussel & Antwerpen
Marketing Report is een aantal dagen in België.
Op donderdag 3 april bezoeken we ADNIGHT BXL. Op vrijdag 4 april organiseren we een netwerkwerk borrel om kennis te maken met de Brusselse bureauwereld.
Op maandag 7 april organiseren wij een netwerkwerk borrel om kennis te maken met de Antwerpse bureauwereld.
Leuk als je erbij bent!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Lara Sari uitgeroepen tot Rotterdam Creative Talent 2025
ADNIGHT groeit verder met partners en programma’s
Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX
Brussels Unlocked combineert oude wijsheden met innovatie
If you’re going to shoot for the moon, better use a Raygun!
Gepubliceerd door: Bas Vlugt