Albert Top lanceert retail bureaunetwerk New Retail Group

Albert Top lanceert het bureaunetwerk NRG, New Retail Group. Een netwerk samengesteld uit specialisten op het gebied van strategie, creativiteit, technologie en online innovatie. Deze specialisten delen een gezamenlijke visie, een passie voor merk & retail en werken samen om de toekomst van retailers vorm te geven.   

In de context van het herzien en adapteren van strategieën, processen en productaanbod zijn de initiatiefnemers van mening dat het belangrijker is om samen te werken en expertises te delen. Albert Top: "Tegenwoordig heeft niemand het antwoord meer alleen, het antwoord is samen." Dit inzicht heeft hem doen besluiten het bureaunetwerk NRG te vormen.

New ways to grow

Met de officiële lancering van het NRG-bureaunetwerk willen de oprichters de toekomst van retail een boost een boost geven. NRG ziet binnen de retailmarkt veel manieren om te groeien. Als full-service netwerk brengt NRG haar klanten meervoudige waardecreatie. Daarmee wordt naast financiële groei, ook op ecologisch, maatschappelijk en sociaal niveau waarde gecreëerd vanuit een merk of retailformule. 

De deelnemende bureaus van NRG

Crossmarks: Visie & Strategische Consulting;  
SVT: Spacial Retail Design;  
Nowmads: Retail Inspiratie/Innovatie Tours 

Matters Most: Missiondriven Branding & Design 
Applepie: Full service Online Marcom  
Retail Support Team: Locale Formule/Merk Activaties  

Ondanks de bundeling van de verschillende bureaus in het NRG-bureaunetwerk, blijven ze onafhankelijk en behoudt ieder zijn eigen expertise. Ze werken interdisciplinair samen op verschillende vakgebieden. Neem als voorbeeld Wibra, een van de voorlopers die al de vruchten plukt van NRG. Door de gecombineerde expertise van Crossmarks en SVT heeft Wibra een transformatie doorgemaakt. Waarbij visie en strategie werden vertaald naar een formuleconcept inclusief instore communicatie.  
 
Naast Wibra, werkt NRG voor merken zoals Jumbo Supermarkten, Hallmark, DA, vanHaren, ICI Paris XL, Lexus, Toyota, M-line, Robèrt van Beckhoven, Intratuin, Xenos en Dille & Kamille. 

www.newretailgroup.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

GoSpooky ontwikkelt social kerstserie de Etos Cadeaubus

11-12-2025 | 12:19:51
Etos start deze feestdagen met de Etos Cadeaubus, een vierdelige social kerstserie die te zien is op Instagram en TikTok.

Nederlanders besparen opnieuw het meest in de supermarkt

09-12-2025 | 08:00:00
De financiële druk blijft voelbaar voor veel Nederlanders. Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 43 procent minder kan sparen dan een half jaar geleden.

Domino’s kiest TEAM LEWIS als creatief PR-bureau

08-12-2025 | 11:08:00
TEAM LEWIS gaat het pizzamerk ondersteunen met merkactivaties en een doorlopende PR-campagne die de merkpositie van Domino’s verder moet versterken.

DEPT ontwikkelt Bijenkorf-campagne feestdagen

08-12-2025 | 09:34:29
DEPT heeft de feestdagen-campagne van de Bijenkorf ontwikkeld en maakt deel uit van de 155-jarige jubileumviering. Die jubileumviering startte tijdens de herfst/wintercampagne

DEPT ontwikkelt kerstcampagne Bol

07-12-2025 | 22:49:00
Het creatieve digitale bureau DEPT heeft voor internetwinkel Bol de kerstcampagne ontwikkeld. Bol duidt die met de gedachte van betekenisvol geven, met cadeaus die ertoe doen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.

Philips zet refurbished producten centraal met Back Friday

19-12-2025 | 12:41:00
Philips Personal Health heeft Back Friday gelanceerd, een initiatief dat twee weken na Black Friday aandacht vraagt voor de hoeveelheid retouren

NS geeft jongeren 40 procent korting op treinreizen

19-12-2025 | 12:32:00
NS ontwikkelde de campagne samen met TBWA\NEBOKO. Met een lichte toon wil NS ouders helpen hun taxi-rol los te laten

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.