
Albert Heijn verlengt contract met dentsu
Ook Bol, Etos en Gall & Gall blijven onderdeel van deze samenwerking
Albert Heijn heeft voor de komende jaren het contract met het mediabureau van dentsu voor de Benelux verlengd. Ook Bol, Etos en Gall & Gall blijven onderdeel van deze samenwerking.
Merkposities en realiseren van groei
Sinds 2019 werken Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall samen met mediabureau dentsu aan het versterken van hun merkposities en het realiseren van groei. De samenwerking is gebaseerd op een geïntegreerde aanpak, waarbij datagedreven strategieën worden gecombineerd met consumenteninzicht. Binnen CXM (Customer Experience Management) richt dentsu zich op digitale touchpoints, zoals gepersonaliseerde e-mails. Dentsu won voor zowel Bol als Albert Heijn meerdere keren prestigieuze awards, waaronder AMMA’s en Effies.
Johan van der Zanden
Johan van der Zanden, Directeur Marketing en Communicatie Albert Heijn: "We kijken ernaar uit om samen verder te bouwen op de sterke basis die we sinds 2019 hebben gelegd. Met een strategische aanpak en vernieuwende ideeën versterken we onze merken en bereiken we onze klanten op een steeds betere manier. Deze verlenging markeert een volgende stap richting groei, met campagnes die impact maken en waar we trots op zijn."
Boris Nihom
Boris Nihom, CEO dentsu Benelux: “We zijn trots en vereerd dat we ons partnerschap hebben verlengd. Deze verlenging bevestigt het wederzijdse vertrouwen en onze gedeelde ambitie om grensverleggende resultaten te behalen. Met onze datagedreven strategieën en creatieve aanpak blijven we Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall ondersteunen in het versterken van hun positie in de markt. We kijken ernaar uit om samen verder te bouwen aan duurzame groei en succes.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Frontend Developer
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom
Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers
Havas voert reverse share split door in november 2025
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers