Albert Heijn verlengt contract met dentsu

Ook Bol, Etos en Gall & Gall blijven onderdeel van deze samenwerking

Albert Heijn heeft voor de komende jaren het contract met het mediabureau van dentsu voor de Benelux verlengd. Ook Bol, Etos en Gall & Gall blijven onderdeel van deze samenwerking.

Merkposities en realiseren van groei

Sinds 2019 werken Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall samen met mediabureau dentsu aan het versterken van hun merkposities en het realiseren van groei. De samenwerking is gebaseerd op een geïntegreerde aanpak, waarbij datagedreven strategieën worden gecombineerd met consumenteninzicht. Binnen CXM (Customer Experience Management) richt dentsu zich op digitale touchpoints, zoals gepersonaliseerde e-mails. Dentsu won voor zowel Bol als Albert Heijn meerdere keren prestigieuze awards, waaronder AMMA’s en Effies.

Johan van der Zanden

Johan van der Zanden, Directeur Marketing en Communicatie Albert Heijn: "We kijken ernaar uit om samen verder te bouwen op de sterke basis die we sinds 2019 hebben gelegd. Met een strategische aanpak en vernieuwende ideeën versterken we onze merken en bereiken we onze klanten op een steeds betere manier. Deze verlenging markeert een volgende stap richting groei, met campagnes die impact maken en waar we trots op zijn."

Boris Nihom

Boris Nihom, CEO dentsu Benelux: “We zijn trots en vereerd dat we ons partnerschap hebben verlengd. Deze verlenging bevestigt het wederzijdse vertrouwen en onze gedeelde ambitie om grensverleggende resultaten te behalen. Met onze datagedreven strategieën en creatieve aanpak blijven we Albert Heijn, Bol, Etos en Gall & Gall ondersteunen in het versterken van hun positie in de markt. We kijken ernaar uit om samen verder te bouwen aan duurzame groei en succes.”

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.

ReumaNederland kiest Media Reverse voor mediaplanning

30-10-2025 | 14:58:20
De samenwerking is gericht op het vergroten van de merkbekendheid en het activeren van doelgroepen via relevante mediakanalen.

Initiative wint Elanco-pitch in Nederland en België

30-10-2025 | 08:50:00
De keuze sluit aan bij Frankrijk, waar Elanco al met Initiative samenwerkt.

Paul Appelhof: AI-agents worden de shoppers van morgen

28-10-2025 | 16:22:00
De manier waarop we online winkelen verandert razendsnel. Waar Nederlandse consumenten hun zoektocht nu nog vooral beginnen via zoekmachines en marketplaces, staat een nieuw tijdperk voor de deur: dat van de autonome AI-assistent.

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.