Airborne en KNVB lanceren podcastserie The Oranje Beat

The Oranje Beat bestaat uit vijf afleveringen en biedt luisteraars een exclusieve inkijk in de wereld van de OranjeLeeuwinnen. De serie is ontwikkeld door Airborne.

Elke aflevering bevat een gesprek tussen twee speelsters die een bijzondere band met elkaar hebben, waarin ze openhartig praten over hun ervaringen, uitdagingen en successen. De podcast belicht niet alleen de voorbereidingen op het WK, maar werpt ook een licht op hun dagelijks leven.

In de eerste aflevering staan keeper Daphne van Domselaar en verdediger Kerstin Casparij centraal. Zij delen een sterke vriendschap en vertellen over hun ervaringen als vriendinnen die samen het avontuur van het WK aangaan.

Afleveringen

De podcastserie The Oranje Beat bestaat uit de volgende afleveringen:

  • 13 juli: Aflevering 1: Daphne van Domselaar en Kerstin Casparij
  • 16 juli: Aflevering 2: Jackie Groenen en Wieke Kaptein
  • 21 juli: Aflevering 3: Lineth Beerensteyn en Renate Jansen
  • 25 juli: Aflevering 4: Dominique Janssen en Lynn Wilms
  • 30 juli: Aflevering 5: Vivianne Miedema en Sari van Veenendaal

The Oranje Beat is te beluisteren via verschillende podcastplatforms, waaronder Spotify.

www.airborne.audio

Lees ook

Dit zijn de genomineerden voor de Audify Awards 2025

30-09-2025 | 09:34:00
De jury keek naar de kracht van geluid, auditieve originaliteit en de manier waarop merk en boodschap elkaar versterken.

Airborne maakt podcast voor Joods Cultureel Kwartier

25-09-2025 | 11:09:00
De reeks neemt de gebeurtenissen rond Ajax – Maccabi Tel Aviv in november 2024 als startpunt, waarbij Israëlische fans werden mishandeld en bedreigd

Marvin Jacobs: Is AI-slop de toekomst van podcasting?

24-09-2025 | 10:13:00
Liefdeloze content of een slimme innovatie die laat zien hoe de podcastwereld zich ontwikkelt?

Mediahuis NRC en Airborne ontwikkelen podcastserie Achmea

22-09-2025 | 13:37:00
De reeks richt zich op maatschappelijke thema’s als duurzaamheid en toekomstbestendig werken.

Sanne Kanis en Airborne Network lanceren Made in Europe

17-09-2025 | 16:56:00
Wekelijks spreken zij wetenschappers, ondernemers, investeerders en beleidsmakers over de vraag hoe Europa digitaal soeverein kan worden.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:28
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert

Hotel L’Amour ontwikkelt derde hoofdstuk in ANWB-serie

25-11-2025 | 10:10:00
Het is het derde hoofdstuk in de serie ANWB helpt Nederland op weg, waarin de organisatie laat zien dat ondersteuning verder gaat dan pech onderweg.

[Vacatures] Channel Factory zoekt een Client Solutions Manager

25-11-2025 | 07:44:00
Channel Factory is per direct op zoek naar Client Solutions Manager - Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.