
Airborne en KNVB lanceren podcastserie The Oranje Beat
The Oranje Beat bestaat uit vijf afleveringen en biedt luisteraars een exclusieve inkijk in de wereld van de OranjeLeeuwinnen. De serie is ontwikkeld door Airborne.
Elke aflevering bevat een gesprek tussen twee speelsters die een bijzondere band met elkaar hebben, waarin ze openhartig praten over hun ervaringen, uitdagingen en successen. De podcast belicht niet alleen de voorbereidingen op het WK, maar werpt ook een licht op hun dagelijks leven.
In de eerste aflevering staan keeper Daphne van Domselaar en verdediger Kerstin Casparij centraal. Zij delen een sterke vriendschap en vertellen over hun ervaringen als vriendinnen die samen het avontuur van het WK aangaan.
Afleveringen
De podcastserie The Oranje Beat bestaat uit de volgende afleveringen:
- 13 juli: Aflevering 1: Daphne van Domselaar en Kerstin Casparij
- 16 juli: Aflevering 2: Jackie Groenen en Wieke Kaptein
- 21 juli: Aflevering 3: Lineth Beerensteyn en Renate Jansen
- 25 juli: Aflevering 4: Dominique Janssen en Lynn Wilms
- 30 juli: Aflevering 5: Vivianne Miedema en Sari van Veenendaal
The Oranje Beat is te beluisteren via verschillende podcastplatforms, waaronder Spotify.
Lees ook:
Airborne maakt podcast voor Joods Cultureel Kwartier
Marvin Jacobs: Is AI-slop de toekomst van podcasting?
Mediahuis NRC en Airborne ontwikkelen podcastserie Achmea
Sanne Kanis en Airborne Network lanceren Made in Europe
Jeroen de Bakker strategisch adviseur Ainigma
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hart Voor De Zaak organiseert Sta op voor Stamcellen Gala
EW en Here lanceren Stem Wijzer voor verkiezingen
[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First
Inholland kiest Dentsu Creative voor studentencampagne
Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert