Airborne en KNVB lanceren podcastserie The Oranje Beat

The Oranje Beat bestaat uit vijf afleveringen en biedt luisteraars een exclusieve inkijk in de wereld van de OranjeLeeuwinnen. De serie is ontwikkeld door Airborne.

Elke aflevering bevat een gesprek tussen twee speelsters die een bijzondere band met elkaar hebben, waarin ze openhartig praten over hun ervaringen, uitdagingen en successen. De podcast belicht niet alleen de voorbereidingen op het WK, maar werpt ook een licht op hun dagelijks leven.

In de eerste aflevering staan keeper Daphne van Domselaar en verdediger Kerstin Casparij centraal. Zij delen een sterke vriendschap en vertellen over hun ervaringen als vriendinnen die samen het avontuur van het WK aangaan.

Afleveringen

De podcastserie The Oranje Beat bestaat uit de volgende afleveringen:

  • 13 juli: Aflevering 1: Daphne van Domselaar en Kerstin Casparij
  • 16 juli: Aflevering 2: Jackie Groenen en Wieke Kaptein
  • 21 juli: Aflevering 3: Lineth Beerensteyn en Renate Jansen
  • 25 juli: Aflevering 4: Dominique Janssen en Lynn Wilms
  • 30 juli: Aflevering 5: Vivianne Miedema en Sari van Veenendaal

The Oranje Beat is te beluisteren via verschillende podcastplatforms, waaronder Spotify.

www.airborne.audio

Lees ook

Dit zijn de genomineerden voor de Audify Awards 2025

30-09-2025 | 09:34:00
De jury keek naar de kracht van geluid, auditieve originaliteit en de manier waarop merk en boodschap elkaar versterken.

Airborne maakt podcast voor Joods Cultureel Kwartier

25-09-2025 | 11:09:00
De reeks neemt de gebeurtenissen rond Ajax – Maccabi Tel Aviv in november 2024 als startpunt, waarbij Israëlische fans werden mishandeld en bedreigd

Marvin Jacobs: Is AI-slop de toekomst van podcasting?

24-09-2025 | 10:13:00
Liefdeloze content of een slimme innovatie die laat zien hoe de podcastwereld zich ontwikkelt?

Mediahuis NRC en Airborne ontwikkelen podcastserie Achmea

22-09-2025 | 13:37:00
De reeks richt zich op maatschappelijke thema’s als duurzaamheid en toekomstbestendig werken.

Sanne Kanis en Airborne Network lanceren Made in Europe

17-09-2025 | 16:56:00
Wekelijks spreken zij wetenschappers, ondernemers, investeerders en beleidsmakers over de vraag hoe Europa digitaal soeverein kan worden.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

StudioM lanceert KNVB x Eurojackpot-campagne Mr. Beker

04-11-2025 | 14:26:00
De samenwerking viert de charme van de Eurojackpot KNVB Beker en positioneert Eurojackpot als naamgever van het toernooi.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.