ACT.Agency ontwikkelt campagne evoyo

ACT.Agency ontwikkelde een campagne voor evoyo (eerder bekend als econic) waarin het goede gevoel van je eigen energie centraal staat. 

Verduurzamen van huizen

De campagne van ACT.Agency en evoyo benadrukt de urgentie van de huidige staat van onze planeet en het gevoel dat bij velen van ons leeft. We beseffen allemaal dat verandering noodzakelijk is, vooral als het gaat om het verduurzamen van onze huizen. Hoewel we wel de intentie hebben, ervaren velen van ons toch moeilijkheden bij het daadwerkelijk uitvoeren ervan.

Versnellen energietransitie

Clarisse Stulp, Branding & Communication Lead bij evoyo: "Deze campagne is weer een mooie stap in de richting van het versnellen van de energietransitie. Dat kunnen we alleen samen."

Michiel Klein Schiphorst, Creative Partner van ACT. Agency: "We zijn er trots op om samen met evoyo te werken aan bewustwording en actie rondom het verduurzamen van huizen. Samen met evoyo streven we naar een betere toekomst, waarin duurzaamheid voor iedereen bereikbaar is."

De merkcampagne zal komend jaar in eigen middelen en diverse media worden uitgerold en verder dienen als ruggegraat van alle aankomende campagnes van evoyo.

www.act.agency

www.evoyo.nl

Lees ook:

Danijel Dercksen: ChatGPT dwingt Odido tot ander kanaalspel

19-11-2025 | 14:13:00
Hij spreekt over de technologische verschuivingen die merken raken, hoe ACT.agency daarop inspeelt en waarom ChatGPT het marketinglandschap verandert.

Jeroen de Bakker: AI is de turbo op digitalisering

10-11-2025 | 10:22:00
In deze reeks spreekt Berber Hoekstra, communicatiestrateeg bij ACT, met experts uit de branche om te ontdekken hoe merken AI succesvol kunnen inzetten

Moderne relaties

24-09-2025 | 08:00:00
Moderne relaties maken het leven leuk, maar soms ook niet.

ChatKliniek

23-09-2025 | 15:37:00
ChatKliniek - Moderne vriendschap is best ingewikkeld. Gelukkig is er nu een plek waar je alles mag vragen.

App & Ink

23-09-2025 | 11:34:00
Tattoo-artist en creator Didi Shanna ontvangt deelnemers in haar shop, waar zij hun verhaal achter één betekenisvol WhatsApp-bericht delen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.