ACE | IM Lounge wordt mediabureau voor Signify Benelux

Mediabureau IM Lounge gaat aan de slag voor Signify Benelux. De twee partijen werken al samen voor een aantal Signify-merken en intensiveren de samenwerking voor 2024.

Signify, het Nederlandse verlichtingsbedrijf bekend van merken als Philips Hue, Philips LED en WiZ, organiseerde in december een pitch om een mediapartner te vinden voor de Benelux-campagnes. Signify heeft daarbij gekozen voor mediabureau ACE | IM Lounge. De samenwerking omvat in 2024 acht B2C- en B2B-verlichtingsmerken van Signify. Hiervoor worden op maat gemaakte lokale mediastrategieën ontwikkeld en zowel online als offline uitgerold.

Maurice Scholten, Digital Marketing Specialist bij Signify: "We waren overtuigd door de diepgaande kennis van het medialandschap in de Benelux. Daarnaast begrepen ze erg goed welke uitdagingen en behoeften onze diverse merken hebben."

Met het partnerschap breidt Signify de mediastrategie en uitvoerende activiteiten met ACE | IM Lounge die al lopen in andere Europese landen en Noord-Amerika uit naar de Benelux.

Arno Meijerink, Managing Director ACE | IM Lounge: "Ik ben trots op ons team dat we de samenwerking met prachtige lichtmerken zoals Hue, Wiz en Philips verder mogen uitbreiden. We kijken uit naar een mooi partnerschap."

www.ace.nl

www.imlounge.nl

www.signify.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

McDonald’s haakt met Maccie Christmas in op lokale kersttraditie

24-12-2025 | 10:21:00
Een huis aan de Bazuinstraat in Arkel werd volledig omgebouwd tot een Happy Meal. Het initiatief is een samenwerking tussen McDonald's en ACE Social.

[Vacatures] ACE zoekt een Business Development Manager bij Lookgen AI

22-12-2025 | 07:21:00
ACE is per direct op zoek naar Business Development Manager bij Lookgen AI - Fulltime · Amsterdam

Suite Rouge ontwikkelt kerstcommercial Kruidvat

06-12-2025 | 01:04:00
Kruidvat lanceert een door Suit Rouge (een label van Hotel L’Amour) ontwikkelde kerstcampagne waarin de kracht van liefde en verbondenheid centraal staan

Guerrilla-actie fritz-kola stelt grote verpakkingen ter discussie

01-12-2025 | 11:22:23
De kern van de boodschap: je kunt 30 liter kola per dag drinken – maar alleen als je zo groot bent als de A’DAM Toren.

ACE benoemt Head of Productions en Client Service Director

11-11-2025 | 14:43:40
Met hun komst legt het bureau extra nadruk op creatieve productie en het verder uitbouwen van partnerships met opdrachtgevers.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SEA Water positioneert Santa als waterambassadeur

23-12-2025 | 10:55:00
Na jarenlange samenwerking met een wereldwijd frisdrankmerk verruilt Santa Claus zijn vertrouwde rol voor een positie bij SEA Water.

Philips en Prusa lanceren Gen Fix in Praag

22-12-2025 | 15:08:00
Philips heeft samen met Prusa Gen Fix gelanceerd Met het programma leren kinderen en gezinnen praktische reparatievaardigheden via 3D-printen

Rodger Werkhoven: Schadenfreudevrije kerst gewenst, allemaal!

22-12-2025 | 11:54:00
Beeld- en mediatechnoloog Rodger Werkhoven droeg op uitnodiging van OpenAI vanaf ’21 bij aan de ontwikkeling van DALL·E en ’t inbouwen ervan in ChatGPT.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Accountmanager Vtwonen

22-12-2025 | 08:16:00
DPG Media is per direct op zoek naar Accountmanager Vtwonen - Amsterdam

Bob Koigi: De ontwikkelingen die 2025 hebben gedefinieerd

19-12-2025 | 12:46:00
AI wordt in rap tempo de bepalende kracht achter de transformatie van marketing­leadership en prioriteiten voor 2026.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.