ACE Glasnost ontwikkelt pr-activatie Robijn’s Parfum Paradijs

Tijdens het weekend van 2 en 3 november organiseerde Robijn in Amsterdam een geur experience genaamd Parfum Paradijs, waarin de nieuwe wasparfums centraal stonden. De experience bood een multi-sensoriële ervaring door middel van geur, beeld, licht, geluid en kleur. Pr-bureau ACE | Glasnost stond in voor de pr-strategie, en werkte samen met creatief bureau Circus Family voor het concept en de productie.

Frederike van der Meer, Marketing Lead Laundry bij Unilever: "De activatie past naadloos bij Robijn en de nieuwe wasparfums. Robijn gelooft in kleine geluksmomentjes die je zelf kan creëren. De kracht van geur op het humeur is bij ons wel bekend: we geloven immers in geluksmomentjes die je thuis, met heerlijk geurende was, zelf kan creëren. In het geval van zo’n sterke geur experience moet je daar niet alleen over praten, die moet je vooral zelf beleven!"

Voor media en voorbijgangers

De activatie begon op 1 november met een besloten bijeenkomst voor media en influencers, waarbij geur werd toegelicht door geurdeskundige Tanja Deurloo. Vanaf 2 november was het Parfum Paradijs open voor publiek, waarbij bezoekers gratis toegang hadden en een sample van het nieuwe wasparfum mee naar huis konden nemen.

Succesvolle samenwerkingen

Deze activatie volgt op eerdere samenwerkingen tussen Robijn en Glasnost, zoals de Robijn-berenactie in 2022. Hierbij werden grote, door lokale kunstenaars beschilderde beren geplaatst in verschillende steden.

Stijn Zwinkels, Managing Director bij Glasnost: "We werken al langer met veel plezier samen met Robijn. Uiteraard een prachtig A-merk dat goed past in ons klantenportfolio, maar vooral ook een merk met gevoel dat ruimte biedt voor vrolijkheid en creativiteit. Het is een privilege om bij te dragen aan het verspreiden van haar geluksmomentjes!"

Credits:

Opdrachtgever: Robijn | Strategie, concept, productie: ACE | Glasnost | Creatie: Circus Family | Event host: Tasty Lemon | Beeld: Dennis Tax

www.glasnost.amsterdam

www.unilever.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Samsung en Van Gogh Museum starten meerjarige samenwerking

16-05-2025 | 09:52:00
Doel is om kunst en technologie samen te brengen en zo de bezoekersbeleving in het museum te verrijken.

Magnum introduceert Double Hazelnut en Double Cherry

08-05-2025 | 07:00:00
Magnum breidt zijn assortiment uit met de introductie van twee nieuwe varianten binnen de Utopia-lijn: Magnum Double Hazelnut en Magnum Double Cherry.

Big Mac-saus tijdelijk verkrijgbaar in fles bij McDonald’s

06-05-2025 | 06:00:00
McDonald’s verkoopt een gelimiteerde flesvariant van de bekende Big Mac saus. De saus is exclusief beschikbaar in restaurants in Nederland

ACE gaat verder als geïntegreerde groep met één naam: ACE

28-01-2025 | 11:25:00
De in Amsterdam gevestigde creatieve bureaugroep ACE heeft labels als Blauw Gras, Glasnost en HERC geschrapt en gaan verder als één naam: ACE. Born05 blijft wel als enige onder eigen naam opereren vanuit Utrecht

Gordon Ramsay de hoofdrol in Blue Band's campagne

27-01-2025 | 13:39:00
De wereldberoemde chef speelt in Blue Band’s Skip the Cow-campagne en wil thuiskoks inspireren met het plantaardige alternatief voor roomboter en slagroom.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.