Validators komt met het label Creative Testing Platform

Tijdens het Marketing Information Event introduceerde Validators het label Creative Testing Platform. Het platform bestaat uit vijf tools die aan iedereen beschikbaar worden gesteld.

In 2018 is er een start gemaakt met deze innovatie, ruim 20.000 ontwikkeluren later is het klaar voor gebruik. Het Creative Testing Platform stelt gebruikers in staat om met de vijf verschillende tools alle mogelijke varianten in communicatie te testen. Experts helpen de gebruikers bij de juiste keuzes in het opzetten van de test. Tegen een vast bedrag per maand kunnen gebruikers eindeloos testen.

Alle tools zijn wetenschappelijk gevalideerd en worden ook door Validators zelf in projecten gebruikt. In de komende maanden zal het platform meerdere innovaties ondergaan en komen nog meer methodes ter beschikking, zo ook het op het MIE gepresenteerde Voice Analytics.

Martin Leeflang, CEO van Validators: “Sinds 2018 zijn Erik Prins en ik druk bezig om alle tools die we in huis ontwikkeld hebben ook voor derden toegankelijk te maken. Inmiddels maken verschillende internationale bureaus, merken en onderwijsinstellingen gebruik van het platform.”

Foto: Paulus van Dorsten

www.validators.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.