Talpa Network zet in op dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer

Talpa Network zet in op de dagelijkse talkshow De Juice met Yvonne Coldeweijer met gasten vanaf 5 januari 2026 op Net5. De talkshow zal elke werkdag om 20:00 uur worden uitgezonden; het programma werd al langer verwacht. Yvonne Coldeweijer is enkele jaren via Instagram actief geweest met roddels en entertainmentnieuws, maar stopte hier eind april 2024 mee. Haar open kanaal had op het hoogtepunt 824.000 volgers.

De Juice wil de waarheid áchter het nieuws, zonder verborgen agenda’s; de showbizzwereld door de ogen van Yvonne Coldeweijer brengen. Dan gaat het vooral over vreemdgaan, liefdeslevens en familieivetes. Volgens eigen zeggen wil het de sterren niet te vriend houden.

Yvonne Coldeweijer: “De Juice is precies het programma dat ik zelf miste: eerlijke gesprekken over wat er écht speelt in de showbizz. Een talkshow die zegt waar het op staat, met mensen aan tafel die oprecht zijn, maar waar je ook mee kan lachen. De welverdiende me-time na een drukke dag, als de kleine in bed ligt en de vaatwasser draait; iets waar ik zelf elke dag voor zou gaan zitten.”

Talpa Network hoopt dat met het format dat leunt op actualiteit en tafelgesprekken, door adverteerders hierop ingespeeld wordt via zowel de lineaire zender Net5 als met second-screen-interactie.

Rob Geus

Rob Geus keert per 19 januari 2026 ook wekelijks terug bij Talpa Network en zal de Hygienepolitie gaan maken voor SBS6.Ook komt Linda de Mol met het spelprogramma Postcodeloterij in de ring en keert So you think you can dance met Wendy van Dijk terug. Thomas Acda zal in de serie Baantjer de welbekende detective spelen

Hélène Hendriks

Hélène Hendriks zal de quiz The Winner takes it all gaan presenteren en zal ook de host worden van de Staatsloterijshow, naast haar sport- en talkshowwerkzaamheden Verder komt SBS6 vanaf 4 februari 2026 met de realityserie rond De Bogaartjes die 17 horecazaken runt.

Pyschologische realityshow

De psychologische realitysspelshow Het Diner komen vanaf 8 maart 2026 telkens 5 bekende Nederlanders die persoonlijke zaken vertellen waarbij de vraag is wat waar is, aangezien ze ook moeten bluffen, liegen en bedriegen. Gastheer is acteur Raymon Thiry.

Flo

Net5 zet per 5 januari 2026 ook in op een dagelijkse dramaserie met Joke Emmers in de hoofdrol samen met Frederik Brom en Yannick Jozefzoon. De reeks combineert humor, emotie en energie. De serie is een moderne vertelling over het vinden van je plek in een wereld vol verwachtingen. Flo is elke werkdag om 19:30 uur te zien.

Foto: William Rutten


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Netflix koopt Warner Bros. en HBO Max voor 82,7 miljard dollar

05-12-2025 | 14:45:00
Netflix heeft aangekondigd de film-/tv-studios Warner Bros. en de streamingdienst HBO Max te kopen van Warner Bros. Discovery voor een totale waarde van 82,7 miljard dollar

Total Design ontwikkelt merkcampagne voor M line

04-12-2025 | 14:57:00
M line heeft gekozen voor Total Design voor de ontwikkeling van de merkcampagne Get ready for greatness, die deze week van start gaat op televisie, online, out-of-home, print en radio.

Screenforce - Les Binet: focus op ROI remt marketinggroei

03-12-2025 | 11:32:19
Uit een analyse van de IPA Databank blijkt dat 89 procent van de variatie in marketingpayback wordt verklaard door budget en slechts 11 procent door ROI.

Tale Meester: Live – van een moment naar een movement

03-12-2025 | 08:53:00
Wist je dat de meeste Gen Z’ers live vooral associeert met livestreams op social media? De traditionele live-tv is allang niet meer het referentiepunt.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.