Yvonne Coldeweijer presenteert De Juice op NET5

NET5 lanceert op maandag 5 januari de dagelijkse talkshow De Juice. Aan tafel bespreekt Yvonne Coldeweijer het belangrijkste entertainmentnieuws van de dag met wisselende gasten. De show zet in op duiding en context bij gebeurtenissen in de showbizz.

De uitzending is elke werkdag om 20:00 uur te zien bij NET5. Inhoudelijk richt het format zich op het verhaal achter het nieuws, met ruimte voor discussie en tegengeluid.

Opzet en toon

Per aflevering schuiven verschillende persoonlijkheden aan om recente kwesties in de entertainmentwereld te bespreken. De redactionele keuze is om niet te focussen op promotie, maar op uitleg en achtergrond bij onderwerpen die breed besproken worden op sociale media en entertainmentplatforms.

Yvonne Coldeweijer: "De Juice is precies het programma dat ik zelf miste: eerlijke gesprekken over wat er echt speelt in de showbizz. Een talkshow die zegt waar het op staat, met mensen aan tafel die oprecht zijn, maar waar je ook mee kan lachen. De welverdiende me-time na een drukke dag, als de kleine in bed ligt en de vaatwasser draait; iets waar ik zelf elke dag voor zou gaan zitten."

Relevantie voor de markt

Met De Juice programmeert NET5 een dagelijks tijdslot voor entertainmentduiding. Voor adverteerders en mediabureaus kan de vaste uitzendtijd om 20.00 uur een voorspelbaar bereik bieden in een context met hoge sociale media-activiteit rond entertainment. Het format leunt op actualiteit en tafelgesprekken, wat kansen biedt voor real-time distributie en second-screen-interactie.

Foto: William Rutten


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NPO krijgt in 2026 gevraagd recordbudget van 1 miljard euro; bezuinigingen per 2027

17-11-2025 | 13:46:00
De NPO krijgt van Gouke Moes (BBB), de demissionaire minister van OCW de gevraagde 1 miljard euro aan budget. Dit blijkt uit de mediabegrotingsbrief die naar de Eerste en Tweede Kamer is gestuurd

Marvin Vacquier Droop: adpaq houdt de audiomarkt in Europa

17-11-2025 | 10:04:00
Met een achtergrond in digitale media richt Vacquier Droop zich op het ontsluiten van een snelgroeiende markt: digitale audio.

Michel van Velde: Zichtbaarheid bepaalt wie er wint

17-11-2025 | 09:52:00
Hij waarschuwt voor verouderde structuren en pleit voor een radicale herziening van hoe merken werken, zichtbaar zijn en communiceren in het AI-tijdperk.

Arthur Zwamborn: Cäsar maakt media en retail écht geografisch

17-11-2025 | 08:46:00
In het gesprek deelt Zwamborn hoe het platform werkt, wat het toevoegt aan de markt en waarom uitbreiding naar het buitenland slechts een kwestie van tijd is.

[DutchMedia Podcast]: Vlaamse Ster-reclamevensters bij NPO, Trump/BBC en meer

14-11-2025 | 13:47:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.