Yvonne Coldeweijer presenteert De Juice op NET5
NET5 lanceert op maandag 5 januari de dagelijkse talkshow De Juice. Aan tafel bespreekt Yvonne Coldeweijer het belangrijkste entertainmentnieuws van de dag met wisselende gasten. De show zet in op duiding en context bij gebeurtenissen in de showbizz.
De uitzending is elke werkdag om 20:00 uur te zien bij NET5. Inhoudelijk richt het format zich op het verhaal achter het nieuws, met ruimte voor discussie en tegengeluid.
Opzet en toon
Per aflevering schuiven verschillende persoonlijkheden aan om recente kwesties in de entertainmentwereld te bespreken. De redactionele keuze is om niet te focussen op promotie, maar op uitleg en achtergrond bij onderwerpen die breed besproken worden op sociale media en entertainmentplatforms.
Yvonne Coldeweijer: "De Juice is precies het programma dat ik zelf miste: eerlijke gesprekken over wat er echt speelt in de showbizz. Een talkshow die zegt waar het op staat, met mensen aan tafel die oprecht zijn, maar waar je ook mee kan lachen. De welverdiende me-time na een drukke dag, als de kleine in bed ligt en de vaatwasser draait; iets waar ik zelf elke dag voor zou gaan zitten."
Relevantie voor de markt
Met De Juice programmeert NET5 een dagelijks tijdslot voor entertainmentduiding. Voor adverteerders en mediabureaus kan de vaste uitzendtijd om 20.00 uur een voorspelbaar bereik bieden in een context met hoge sociale media-activiteit rond entertainment. Het format leunt op actualiteit en tafelgesprekken, wat kansen biedt voor real-time distributie en second-screen-interactie.
Foto: William Rutten
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NPO krijgt in 2026 gevraagd recordbudget van 1 miljard euro; bezuinigingen per 2027
Marvin Vacquier Droop: adpaq houdt de audiomarkt in Europa
Michel van Velde: Zichtbaarheid bepaalt wie er wint
Arthur Zwamborn: Cäsar maakt media en retail écht geografisch
[DutchMedia Podcast]: Vlaamse Ster-reclamevensters bij NPO, Trump/BBC en meer
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert