
XITE en Samsung TV Plus lanceren Koningsdagcampagne
Lees ook:
XITE en Fullscreen bundelen krachten voor Nederlands Film Festival 2024
XITE en Fullscreen bundelen hun krachten tijdens het Nederlands Film Festival 2024 voor muziekvideo’s ten behoeve van de Fullscreen Juryprijs en de XITE Publieksprijs
XITE komt met vernieuwde merkidentiteit
Het muziekvideoplatform XITE heeft zijn merkidentiteit vernieuwd. Deze is in samenwerking met bureau Wunder en brand design agency G2K ontwikkeld
Sander Stijnen Head of Marketing bij XITE
Sander Stijnen is per 1 augustus 2023 benoemd tot Head of Marketing bij het muziekvideoplatform XITE
[Interview] Cees Honig (Xite): Connected tv staat in Europa nog in de kinderschoenen
Cees Honig is sinds de start van Xite betrokken bij de music video streaming service Xite en sinds 2019 co-CEO en aandeelhouder van Xite. We spreken hem over hoe Xite zich ontwikkeld heeft tot Amerikaanse speler als Nederlands initiatief en de ontwikkelingen van Xite in Nederland
XITE breidt uit in Nederland met interactieve tv app
Het van origine Nederlandse muziekvideoplatform XITE breidt het bereik van de interactieve tv app verder uit. De app was voorheen enkel toegankelijk via Ziggo, maar is nu ook beschikbaar voor KPN klanten en via Amazon Fire Stick. Samsung TV wordt hier binnenkort ook aan toegevoegd
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen