
XITE en Fullscreen bundelen krachten voor Nederlands Film Festival 2024
XITE en Fullscreen bundelen hun krachten tijdens het Nederlands Film Festival 2024 voor muziekvideo’s ten behoeve van de Fullscreen Juryprijs en de XITE Publieksprijs.
Op vrijdag 20 september 2024 zullen onder de noemer Fullscreen x XITE, onder leiding van muziekjournalist Job de Wit, elf muziekvideo’s worden gepresenteerd in de Kinepolis Jaarbeurs in Utrecht.
Tijdens dit bijzondere evenement zal in gesprek gegaan worden met getalenteerde regisseurs en artiesten achter de video's. Voorgaande edities toonden muziekvideo’s van onder andere S10, Eefje De Visser en De Jeugd van Tegenwoordig, maar ook van internationale sterren zoals Madonna, Janelle Monáe en James Blake.
Genomineerden
De genomineerden maken zowel kans op de Fullscreen Juryprijs, als op de XITE Publieksprijs, die door het publiek wordt gekozen.
De genomineerden:
Camila Cabello - Chanel No.5 (Paul Geusebroek)
Goldband - You & Me (Casimir Mulder)
Igor - Kabbelen (Job Wolters)
Kevin, KA, Ronnie Flex - Niemand (Yousef Gnaoui)
MEAU - Stukje van mij (Emma Branderhorst)
Meetsysteem - Telkens Als Ik Jou Hier Zie (Jeroen Kooistra)
Mula B - Blokke Gepikt (Folkert Verdoorn)
Naaz - UPROOT (Ferhat Kaplan & Naaz Mohammad)
Sevdaliza - I DON'T KNOW WHERE TO START (Sharif Abd El Mawla)
Skaffa - De Bedoeling (Jonas Beck)
Wende, Froukje - Troostzoekers (Joosje Duk)
Via de site van Xite kan het publiek stemmen ten behoeve van de publieksprijs.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bioscoop10-Daagse maakt van Nederland tien dagen filmfeest
25 jaar Wilde Mossels op Film by the Sea
Marina Blok ontvangt Gouden Kalf voor de Filmcultuur
Stijn de Vries presenteert EY Gouden Kalveren Gala 2025
Kinepolis opent drie IMAX-zalen in Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong