Xelion kiest Fightclub voor branding en performance campagnes

Xelion heeft Fightclub gekozen als strategische partner voor online, branding en performance campagnes. Xelion is de leverancier van VoIP én Unified communicatie in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

Fightclub heeft onlangs een hernieuwde merkpositionering ontwikkeld voor Xelion, en werkt nu aan een campagne die de creatieve visie van het bureau vertaalt naar een aansprekende en effectieve strategie.

Serge Hoek, marketingmanager bij Xelion: "Fightclub heeft ons verrast met hun heldere en onderscheidende visie op onze markt, en hun vermogen om deze visie te vertalen naar een buitengewoon pakkende campagne. We zijn ervan overtuigd dat deze samenwerking zal bijdragen aan het versterken van onze positie in onze thuismarkten met excellente communicatieoplossingen voor het midden en klein bedrijf zoals VoIP en Unified communicatie."

Thijs van den Ende, CEO van Xelion: "Onze focus heeft vanaf het begin voornamelijk gelegen bij de ontwikkeling van ons unieke product en uitbouwen van ons actieve partnernetwerk. De manier waarop wij ons presenteerden sluit niet meer aan bij de marktbeleving van ons merk en product, hier liggen mooie kansen voor marketing en communicatie om ons bedrijf nog sterker in de markt te zetten.”

Bram Verbogt, Partner & Client Management bij Fightclub: "Xelion is precies het type merk waar Fightclub zich mee identificeert; een gedurfde challenger brand mentaliteit, besluitvaardig en bovendien leuk om mee samen te werken! We zijn erg enthousiast over de mogelijkheden die deze samenwerking biedt."

www.fightclub.nl

www.xelion.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Cees Faes: Exit Porter, Enter het Zeskrachten Model

27-08-2025 | 10:42:00
Er is al een tijdje een zesde kracht opgedoken die sterker is dan welke nieuwkomer of substituut ook.

Cees Faes: Beschaving te koop. Gratis bezorgd uit Beijing

22-08-2025 | 11:02:00
We houden er in het Westen wel van om onszelf een beetje te zien als de hoeders van beschaving.

Cees Faes: Je bent wat je rijdt

11-08-2025 | 14:39:00
Op weg naar vakantie werd ik ermee doodgegooid. Merken die ik nog nooit had gezien, laat staan hardop had uitgesproken.

[Forum] Sydney Sweeney has great jeans

07-08-2025 | 13:08:00
Met regelmaat vragen wij bepalende spelers in ons vak in de rubriek [Forum] naar hun mening over actuele onderwerpen. Vandaag is de vraag: Wat vind jij van (de ophef over) de Sydney Sweeney has great jeans campagne Sydney Sweeney has great jeans campagne

Cees Faes: Woke-vertising hangt als kauwgom aan de schoen van onze branche

07-08-2025 | 10:23:00
Kijk naar deze campagne met Sydney Sweeney: slim idee, dikke knipoog, nul moraal. Resultaat? Beurskoers +20%, omzet door het dak.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.